TRENIŅU SESIJAS          TRENERI           REĢISTRĀCIJA

Management vitamins

VADĪTĀJA JAUTĀJUMU LABIRINTS

6 JŪNIJS / 10:00 – 17:00 / Bellevue Park Hotel Riga

VADĪTĀJU TRENIŅU DIENA

Vadītājs vistiešākajā veidā nosaka, kāds veidojas viņa uzņēmuma vai pārvaldītās struktūrvienības tēls, darba vide un kā tiek strukturēta biznesa izaugsme.  Vienuviet koncentrēta atbildība par dažādiem uzņēmuma attīstības faktoriem agrāk vai vēlāk noved pie jautājumiem, kuru risināšanā mēdzam iestrēgt, nelietderīgi tērējot resursus.

WIN partners vadītāju treniņu dienā risināsim svarīgākos jautājumus, kuri nodarbina dažāda līmeņa biznesa vadītājus. Piecās praktisko treniņu sesijās izvērtēsim vadītāju ikdienas izaicinājumus un apgūsim praktiski pielietojamas metodes, lai efektīvi rastu izeju no jebkura vadības problēmjautājumu labirinta.

5 praktiskas treniņu sesijas, aplūkojot vadītāja izaicinājumus šādās tēmās: 

MĀCĪBAS UN KOMANDAS IZAUGSME

UZŅĒMUMA STRATĒĢIJA

UZŅĒMUMA KULTŪRA

VADĪTĀJS KĀ CILVĒKS

MĀRKETINGA VADĪBA

Pieredzējušu treneru vadībā apgūsim, kā saglabāt fokusu uz svarīgāko, nepazaudējot lielo bildi un komandas līdera lomu ikdienas atbalsta jautājumu risināšanā. Pieredzējuši dažādu nozaru profesionāļi dalīsies savā pieredzē un palīdzēs integrēt konkrētas metodes Tava uzņēmuma aktuālo izaicinājumu risināšanai.

Pievienojies aktīvu vadītāju komandai, lai risinātu sava biznesa aktuālos izaicinājumus.

 Ieplāno produktīvu dienu, pievienojot šo notikumu savā kalendārā:

TRENIŅU SESIJAS 

 MĀCĪBAS

Valters Gražulis

VALTERS GRAŽULIS

WIN partners valdes loceklis, biznesa treneris

Ilūzija un pieredze – ko var un ko nevar iemācīt darbiniekiem?

Kāpēc vadītājs ar saviem padomiem kļūst par “fona” balsi?

Vai var iemācīt attieksmi, domāšanu, vēlmi mainīties?

Ko darīt, ja darbinieki “ir tādi, kādi ir” un nezina elementāras lietas?

Vai man jākļūst par aukli un viss jāpasaka priekšā?

Kāpēc mācībām nav rezultāta?

Kā man viņu mācīt, ja viss vienalga un nezinu, cik ilgi strādās?

Kā pārmācīt “vecos”, kas rīkojas neatbilstoši, bet sasniedz labus rezultātus?

Kādas vēl mācības, ja netiekam galā ar ikdienas jautājumiem?

STRATĒĢIJA

Didzis Zālītis

DIDZIS ZĀLĪTIS

Korporatīvo klientu attiecību daļas vadītājs

 Kāda ir mana uzņēmuma stratēģijas pievienotā vērtība?

Kādos gadījumos stratēģija strādā un palīdz, bet kādos traucē?

Kāpēc ir vērts neveidot formālu stratēģiju?

Kā padarīt stratēģiju dzīvotspējīgu?

Cik šaurai vai plašai ir jābūt stratēģijai?

Kas ir mana biznesa vai produkta pievienotā vērtība un vai mans klients arī to apzinās?

Cik labi es pazīstu tirgu, klientus un konkurentus? Ar ko es uzvarēšu konkurenci?

Kuri ir svarīgākie punkti stratēģijas plānošanā un kuros visbiežāk kļūdāmies?

Kā mana stratēģija un resursu pieejamība viens otru papildina?

KULTŪRA

GUNTA SPĪSE

GUNTA ŠPĪSE

WIN partners biznesa trenere, konsultante

Vai vienota uzņēmuma kultūra ir iespējama?

Vai kultūras atšķirības pastāv vai arī tas ir mūsu izdomājums?

Kā dažādību pārvērst vienotā uzņēmuma kultūrā?

Vērtību atšķirības vadības komandā – iespēja vai drauds?

Kā strādāt no mūsu vērtību sistēmas atšķirīgā kultūrā?

Vai uzņēmuma kultūras veidošana ir HR uzdevums?

Vai Inclusiveness (iekļaušanas) koncepts ir risinājums visām problēmām?

CILVĒKS

Rita Sprindzuka

RITA SPRINDŽUKA

Profesionāls integrālais koučs

Kāpēc esmu kļuvis par vadītāju?

Kādos jautājumos vadītāji “iestrēgst” un dod jau sagatavotas atbildes?

Kā atrast “atslēgas” vietas un kā tās izmantot sarunās ar saviem darbiniekiem?

Kas man ir brīvība un vai man jābūt vadītājam?

Vai manam kalendāram tiešām jābūt tik pilnam? Vai es māku pateikt nē?

Vai tiešām man nav laika sev?

Pirmais kouča jautājums vadītājam – Vai tu meditē? Un kāpēc tas ir svarīgi?

MĀRKETINGS

Rita_Sprindzuka

ELITA RAČIŅA

 Stratēģiskā mārketinga konsultante

 Cik lielā mērā vadītājam jāiesaistās mārketinga jautājumos?

Vai mārketings ir mainījies? Vai tomēr pastāv tradicionālas vērtības?

Kāda ir vadītāja loma mārketingā – ko noteikti jādara un kāda iesaiste ir jāpārtrauc?

Kas ir uzņēmuma primārā auditorija un zīmola vēstneši?

Kā vadības sapulces izmantot efektīvai mārketinga plānošanai?

Vai milimetru bīdīšanai mārketinga bukletos ir pievienotā vērtība?

Vai darbinieks zina zīmola vērtības un var būt tēls uzņēmuma mārketingā?

Vai modernās tehnoloģijas un čatboti aizstāj mārketingu?

41656744_2317269824981669_7064854755310305280_n

Īpašais viesis

PAULS TIMROTS

TV raidījuma vadītājs, žurnālists, režisors un satiksmes drošības eksperts

.

Ar savu citādo skatījumu par apskatītajiem jautājumiem dalīsies eksperts, kura viedokli par ceļu satiksmi un citām tēmām esam ieraduši dzirdēt ēterā. Spilgta personība, stingra nostāja un drosme radīt inerci, lai mainītu pat sabiedrībā iesūnojušos ieradumus. Īsāk sakot – pieredze un dzīves skatījums, kurā vērts ieklausīties.

Reģistrācija 

Pasākums norisināsies kā praktisku treniņu sesijas nelielās darba grupās, kas kopumā paredzētas līdz 100 cilvēku lielai auditorijai.

Dalības maksa vienai personai: 125 EUR + PVN

(ietvertas arī pusdienu un kafijas pauzes)

Papildu informācija par konferences norisi un reģistrāciju.

 TRENIŅU SESIJAS          TRENERI           REĢISTRĀCIJA