Kā pārdot savu ideju vai pakalpojumu cilvēkiem ar atšķirīgiem personību tipiem? Kāpēc visiem neder viena komunikācijas forma, un kas tieši man komunikācijā būtu jāpielāgo? Šajā iknedēļas ziņā uz šiem jautājumiem ir sagatavotas lieliskas atbildes, taču daudz dziļāku izpēti veiksim treniņā “CILVĒKU UZVEDĪBAS MODEĻI DiSC®” augusta beigās.

Sams Harisons (Sam Harison) savā grāmatā “IdeaSelling” paskaidro, kā veiksmīgi pārdot savu produktu vai radošo ideju, ņemot vērā ne tikai lēmumu pieņēmēja zināšanas, viņa oficiālo pozīciju un lomu, bet arī viņa personību. Harisons atzina par lietderīgu pamata līmenī izmantot DiSC® modeli, ko Dr. Williams Marstons izstrādāja 20. gadsimta 20. gados.

Arī Tu vari izmantot DiSC® kvadrantus, lai novērotu lēmumu pieņēmēju darba stilu un personīgās iezīmes, lai piesaistītu konkrēto personību, un, protams, lai pārdotu savu produktu vai ideju. Pielikumā infografiks, kas palīdzēs Tev atrast pavedienus par to, kā prezentēt un mijiedarboties ar četriem DiSC personības tipiem.

Disk personības tipi

29. un 30. augustā nāc uz atvērto treniņu “CILVĒKU UZVEDĪBAS MODEĻI DISC®” un sertificētu DiSC® treneru Regīnas Reķes un Alda Zaula vadībā apgūsti tūlītēji pielietojamus rīkus savstarpējo attiecību prasmīgākai veidošanai. Pirms treniņa Tu iegūsi savu DiSC® profilu. Tas radīs lielāku uzticamību Taviem spēkiem un uzlabos personisko efektivitāti. Profils tiks izveidots, pamatojoties uz atbildēm anketā. Anketas rezultātu paraugu aplūko šeit.

Piesakies treniņā “CILVĒKU UZVEDĪBAS MODEĻI DISC” šeit.