Seko līdzi WIN partners stāstam, iegūsti svaigas idejas biznesa attīstībai!

Sekot.

Valodas: LV; ENG; RU

Zane Veinberga

BIZNESA TRENERE / PROFESIONĀLĀS UN PERSONĪGĀS IZAUGSMES KONSULTANTE,  MG. PSYCH.

Zanei ir pieredze vadot komandu tūrisma un viesmīlības nozarē, kā arī pieredze SIA “Izdevniecība Rīgas Viļņi” personāla daļas amatā. Apmācības par klientu servisu Zane vada jau kopš 2008.gada. Zane padziļināti pievēršas psiholoģijas pētījumos gūtajām atziņām, kuras efektīvi pielietot uzņēmējdarbībā, lai veicinātu uzņēmuma rezultativitāti. Zane pasniedz lekcijas un vieslekcijas arī vairākās universitātēs, tādā veidā apvienojot gan akadēmiskas, gan praktiskas uzņēmējdarbības zināšanas.

Kopš 2013. gada Zane ir Klientu servisa un pārdošanas asociācijas dalībnieku aktivitāšu vadītāja un regulāri tiekas ar uzņēmumu vadītājiem, vidēja līmeņa vadītājiem un klientu servisa speciālistiem, lai runātu par aktualitātēm un jaunumiem. Uzņēmumi dalās veiksmes stāstos, pieredzē un kopā rod jaunas idejas.

Starp Zanes klientiem pēdējos gados var minēt tādus uzņēmumus kā: ERGO Life Insurance, AAS SEB Dzīvības apdrošināšana, SIA Euroaptieka, Kolonna Hotels group, SIA Izdevniecība Rīgas Viļņi, Pasaules Dabas Fonds, SIA Auto Kada, Biznesa augstskola “Turība”, Norvēģijas valsts institūcijas klientu apkalpošanas nodaļa, Rīgas Tehniskā Universitāte, SIA Bewe Rix, Valmieras ūdens, AS Rīgas siltums, Latvijas Universitāte, Rīgas Stradiņa universitāte, Baltijas reģionālais fonds, Klientu servisa un pārdošanas asociācija.

 

0 gadu izglītība psiholoģijas zinātnē
0 gadu pieredze apmācību vadīšanā
0 gadu pieredze klientu apkalpošanas jomās
  • Ergo darbinieki novērtēja, ka viss bija ļoti labi novadīts, pasniegts. Bija uzlikti pareizie akcenti un tēma bija atbilstoša tam, ko cilvēki vēlējās sagaidīt.

    Gints Konrāds Ergo Life Insuramnce SE Latvijas filiāles Veselības apdrošināšanas departamenta direktors Baltijā
  • Zane Veinberga was one of the key trainers in AUTO KADA training on  Practical Sales Skill improvement of the Company'š salesmen. The thing I liked the most abaut Zane is that she was not only a trainer - coming and presenting a routine pre-prepared topic, but she listened to the needs of the company and adjusted the training accordingly in order it would fit to the trainees proficien and allow reachhing the challenging goals set by the managmement of AUTO KADA.

    Ivars Ozoliņs CFO, AUTO KADA

Dosje

Kontaktinformācija

Apmācību tēmas

  • Indivīda iekšējie resursi un potenciāls;
  • Individuālās atbildības apzināšanās;
  • Motivācija (komandā un individuāli);
  • Komunikācija, komunikācijas procesi, elementi;
  • Klientu apkalpošana.

Raksturojums

TOP 3 lietas, kas raksturo Zani kā treneri:

  • Enerģiska;
  • Radoša;
  • Pārliecinoša.