Train the trainer | WIN partners

Treneru apmācības “Train the Trainer”

Palīdzēsim treneriem strukturēt mācību programmu saturu un attīstīt mācīšanas prasmes, piemēram, kā iesaistīt auditoriju, izmantot vizuālās uzskaites materiālus. Dalībnieki apgūs praktiskās metodes, kas palīdzēs pielāgot mācību procesu dažādu auditoriju prasībām.

mācības paredzētas uzņēmumu iekšējiem treneriem, kuri māca kolēģiem produktus, klientu apkalpošanu, datu drošību utml.

mācību ilgums 3 dienas – 3 x 3,5h,

20., 21., 27. augusts plkst. 10.00  -13.30

mācības ar grupu darbiem un diskusijām notiek tiešsaistē, tās netiek ierakstītas

cena: 390 eiro + PVN

Par ko ir mācības?

Mācības ir balstītas uz pārliecību, kurai tic WIN partners treneri. Pārliecību, ka mācības ir kā sporta zāles apmeklējums – lai ieraudzītu gala rezultātu, ir pašam jāstrādā. Pārliecību, ka jāmāca ir praktiski, ka mācības ir komplekss pasākums, kas ietver aktivitātes pirms un pēc mācību sesijas. Pārliecību, ka katras mācības ir unikāls un neatkārtojams satura, dalībnieku, telpas, laika un trenera salikums. Nav divu identisku mācību, katras mācības ir jāpielāgo individuāli.

Mācībās ir apkopotas fundamentālas teorijas un divu aktīvu (kopīgā pieredze treniņos 35 gadi), ikdienā praktizējošu treneru ieteikumi un metodes.

Kam iesakām mācības “Train the Trainer”?

  •  uzņēmumu iekšējiem treneriem, kuriem pašiem jāveido un jāvada mācības
  • treneriem, kuriem jāpielāgo iekšējās mācību programmas dažādām grupām, dažādiem formātiem
  • aktīviem treneriem, kuri ir gatavi nemitīgi attīstīties un mācīties
  • uzņēmuma mācību organizatoriem
  • vadītājiem, talantiem, entuziastiem, kuriem regulāri uztic nodot informāciju, zināšanas vai prasmes uzņēmuma darbinieku grupām

Ko iegūs mācību dalībnieki?

  • prasmes sakārtot un pielāgot saturu
  • metodes mācību satura efektīvākai nodošanai
  • izpratni par mācību iedzīvināšanas aktivitātēm
  • prasmes vadīt diskusijas un organizēt grupu darbus
  • noderīgus un pārbaudītus trikus mācību vadīšanā

Programma

  • Kas jums jāzina par to, kā mācās pieaugušie
  • Ko var un ko nevar iemācīt
  • Mācību mērķu un mērījumu noteikšana, balstoties izvēlētajā mācību formātā
  • Mācību arhitektūra – mācību satura pamatota un efektīva salikšana pamata struktūras blokos
  • Kādi faktori jāņem vērā, pielāgojoties konkrētajai auditorijai: motivācija, kompetence, vide, cilvēki, blakus apstākļi, utt.
  • 3 galvenie mācību dalībnieka motivācijas veidi (un vēlamās darbības)
  • Kompetences līmeņi un kā kuram mācīt
  • Aktivitātes pirms mācībām. Kad, ko, ar kādu mērķi?
  • 5 metodes mācību ievadam
  • Grupu darbu vadīšanas pamata noteikumi
  • Kā teorijas mācīšanu padarīt praktisku?
  • Iepazīšanās un enerģijas uzdevumi
  • Kopsavilkumi, pārbaudījumi un noslēguma atgriezeniskās saites
  • Darbs ar negatīvajiem pasažieriem (klusajiem nemotivētajiem un aktīvi iebilstošajiem)
  • Kāpēc nestrādā mājas darbi un kā tos atdzīvināt izmantojot “Nudge” idejas
  • Kā strādāt ar negatīvo atgriezenisko saiti
  • Kā parūpēties par savu enerģiju trīs dažādos griezumos
  • Kā mācībās dalībniekiem radīt “pievienotās vērtības” sajūtu
  • Kādas aktivitātes veikt, lai tuvinātos apgūtā iedzīvināšanai ikdienā

Realizējot programmu uzņēmumā, pielāgosim tās saturu biznesa un komandas specifikai un vajadzībām – uzzināt vairāk