
mācības paredzētas visiem, kas piedalās digitālu produktu izstrādē
ieteicamais dalībnieku skaits grupā: 10 cilvēki
praktiskie uzdevumi veido 50% no programmas satura
mācību ilgums: attālināti 3,5h x 2, klātienē 6h
programmu var apgūt arī tiešsaistē
*Digitālais produkts ir tas, ar ko klients mijiedarbojas ar uzņēmumu caur ekrānu, piemēram, mājaslapa, mobilā lietotne, e-veikals, pašapkalpošanās portāls utml.
Programma “Digitālo produktu UX dizains” iepazīstina ar dizaina domāšanas pamatprincipiem – izpēti, empātijas veidošanu, ideju ģenerēšanu, prioritizēšanu, prototipēšanu, testēšanu, un kā tos iespējams pielietot digitālo produktu vai pakalpojumu izstrādē. Ar piemēriem parādīsim ko iegūst uzņēmumi, kas izmanto šādu izstrādes pieeju. Dalībnieki iemācīsies dažādas praktiskas metodes, kā arī izprast, kādos gadījumos katru no metodēm var pielietot.
Programma sastāv no divām daļām, kur pirmā ir veltīta tēmas apguvei, savukārt, otrajā daļā pēc klienta izvēles dalībnieki padziļināti apgūst kādu no lietotāju pieredzes uzlabošanas metodēm: lietotāju intervijas, lietojamības tests, klienta pieredzes kartēšana (user journey mapping) vai dizaina sprints.
Programma sniedz atbildes uz šādiem jautājumiem: