Efektīva klientu apkalpošana pa tālruni

Iemācīsim klientu apkalpošanas speciālistus efektīvi komunicēt pa tālruni – veiksmīgi strukturēt un vadīt sarunu, lai klients justos sadzirdēts, saprasts un saņemtu skaidru atbildi. Palīdzēsim apgūt tehnikas sarunai ar neapmierināto klientu un stresa mazināšanai darba ikdienā.

mācības paredzētas klientu apkalpošanas speciālistiem un vadītājiem

ieteicamais dalībniekus skaits grupā – 10 cilvēki

mācību ilgums: attālināti 3,5h x 4, klātienē 6h x 2

praktiskie uzdevumi veido 70% no programmas satura

Kādās situācijās iesakām programmu “Efektīva klientu apkalpošana pa tālruni”?

  • pieaug neapmierināto klientu skaits
  • uzņēmumā veidojat vai aktualizējat klientu apkalpošanas standartu

Par ko ir programma “Efektīva klientu apkalpošana pa tālruni”?

“Efektīva klientu apkalpošana pa tālruni” ir mācību programma, kas palīdz klientu konsultantiem iegūt un attīstīt komunikācijas iemaņas darbā ar klientiem. Mācību praktiskie uzdevumi ļauj dalībniekiem trenera klātbūtnē izmēģināt apgūtās zināšanas praksē un sagatavoties sarunai ar reālo klientu pa telefonu. Starp mācību sesijām ir paredzēti attīstības uzdevumi, lai dalībnieki trenētu apgūtās zināšanās un prasmes reālās darba situācijās.

Programma sniedz atbildes uz šādiem jautājumiem:

  • kāda ir klientu apkalpošanas speciālista loma un izaicinājumi?
  • kādas metodes un tehnikas var izmantot sarunā ar klientu pa telefonu?
  • kā strukturēt telefona sarunu?
  • kā vadīt sarunu ar emocionāli uzvilktu klientu?
  • kā mazināt stresu?

Pirms mācībām programmu adaptējam klienta jomai un vajadzībām: iepazīstam uzņēmuma specifiku, pētām situācijas, ar kurām saskaras klientu apkalpošanas komanda un piepildām programmas saturu ar atbilstošiem piemēriem un praktiskiem risinājumiem.

Ko iegūst mācību dalībnieki?

  • izprot efektīvas klienta apkalpošanas nosacījumus
  • iemācās sarunas posmus un to mērķus
  • iemācās vadīt sarunu ar emocionāliem klientiem

Ko iegūst uzņēmums?

  • klientu sarunas pa telefonu paliek īsākas un rezultatīvākas
  • mazāks pārpratumu un klientu sūdzību skaits, palielinās lojālo klientu skaits
  • samazināts stresa līmenis, kas novērš darbinieku izdegšanu