Efektīva sapulču vadība | WIN partners

Vadītāja personīgais zīmols

mācības paredzētas dažāda līmeņa vadītājiem

trenere: Inese Pabērza

mācības notiek tiešsaistē

kursa cena: 340 eiro + PVN

Kādās situācijās vadītājiem iesakām mācības “Vadītāja personīgais zīmols”?

  • jāveicina sava un savas komandas reputācija organizācijā
  • jāveido vai jāstiprina savs eksperta tēls nozarē
  • ir ambīcijas sasniegt jaunus karjeras mērķus
  • ir vēlme palīdzēt stiprināt reputāciju savam darba devējam

Ko iegūst dalībnieki?

  • izprot personīgā zīmola būtību un lomu profesionālā attīstībā
  • izprot, kā vadītāja personīgais zīmols ietekmē organizācijas reputāciju
  • iepazīst un piemeklē piemērotākos instrumentus savas personīgā zīmola izveidei
  • izveido lifta runu
  • zina, kā atbalstīt savus darbiniekus viņu personīgā zīmola attīstībai
  • programmas noslēgumā katram dalībniekam ir izstrādāts rīcības plāns sava personīgā zīmola attīstībai

Programma

  • Kas ir un kas nav personīgais zīmols?
  • Personīgā zīmola pirmsākumi un attīstība
  • Kā personīgā zīmolvadība var palīdzēt sasniegt personīgos karjeras un organizācijas mērķus?
  • Personīgās zīmolvadības un organizācijas reputācijas mijiedarbība – kāpēc ir vērts ieguldīt darbinieku personīgajā zīmolā?
  • “Quo vadis” personīgā zīmolvadība 2023. gadā un turpmāk?
  • Personīgais digitālais zīmols

Sesijas rezultāts: dalībnieki izprot, kas ir personīgais zīmols un kāda ir tā nozīme personīgajā un organizācijas reputācijā. Apgūst 5 praktiskus soļus personīgā zīmola potenciāla atklāšanā un attīstībā.

  • Kas ir vadītāja zīmola ietvars?
  • Kā un kādu personīgā zīmola ceļu izvēlēties vadītājam?
  • Kā nosargāt savu privātumu, bet būt pamanāmam?
  • Kādus personīgā zīmola rīkus izmantot un kā pareizi sadalīt savu enerģiju, lai nonāktu pie mērķa?
  • Kā organizācija var palīdzēt darbinieka un vadītāja zīmola attīstībai?
  • Darbinieka zīmols sociālajos tīklos – kas par to jāzina vadītājam?
  • Simulācijas situāciju analīze.
  • Konkrēto kanālu aktualitāte (no izveides līdz pilnveidei) – tips & tricks.
  • Personīgā zīmola attīstības plāna izveide.

Sesijas rezultāts: dalībniekiem ir izstrādāts personīgā zīmola attīstības plāns un ir gūta izpratne par prasmīgu personīgās zīmolvadības izmantošanu organizācijas komunikācijā

  • Iespaida vadība – kas par to jāzina personīgās zīmolvadības kontekstā?
  • Imidžs, valoda, sevis prezentēšana – kas vēl jāņem vērā, ja vēlies attīstīt personīgo zīmolu?
  • Efektīva pirmā iespaida radīšana.
  • Lifta runa – kā to veidot, strukturēt un piemērot ikdienā?
  • Komunikācijas etiķete (t.sk. digitālā).
  • Emocionālā inteliģence komunikācijā.

Sesijas rezultāts: dalībnieki uzzina par efektīva iespaida radīšanu, komunikācijas etiķeti, izveido lifta runu.

  • realizējot programmu uzņēmumā, pielāgosim tās saturu biznesa un komandas specifikai un vajadzībām – uzzināt vairāk