mācības paredzētas klientu apkalpošanas un pārdošanas speciālistiem, mārketinga speciālistiem, projektu vadītājiem
optimālais dalībnieku skaits: 12 – 14 cilvēki
50% no programmas satura veido praktiskie uzdevumi
mācību ilgums: 2h attālināti vai klātienē
Komunikācijā ar klientiem nereti saskaramies ar sarunu biedru, kurš ir noskaņots negatīvi vai vēlas izpaust savu neapmierinātību par kādu apstākli saasinātā veidā. Ja ir apgūta konfliktu vadīšanas metode EPIS, arī šādas sarunas iespējams aizvadīt saglabājot cieņpilnu komunikāciju un turpinot sadarbību virzīt uz rezultāta sasniegšanu.
1. Konfliktu vadīšanas būtība
2. Konfliktu vadīšana komunikācijā ar neapmierinātiem klientiem
Mācības pielāgojam tieši jūsu nozares vajadzībām un specifikai, piemeklējot īpašu pieeju, iesaistot dalībniekus diskusijās, simulācijās un praktiskos uzdevumos, lai nodrošinātu labāku prasmju apgūšanu un pielietošanu reālajā darbības vidē.