DisC modelis pārdošanas komandai | WIN partners

Aktīvs un rezultatīvs pārdevējs

mācības vada pārdošanas treneris Valters Gražulis

mācību ilgums 3 dienas – 3 x 3,5h

15., 16., 23. maijs, 10.00 – 13.30.

mācības notiks attālināti

mācību cena: 390 eiro + PVN

Kam iesakām mācības “Aktīvs un rezultatīvs pārdevējs”?

  • pārdevējiem, kuri vēlas aktualizēt savas zināšanas un pielāgoties esošiem tirgus apstākļiem
  • pārdevējiem, kuri tieši komunicē ar klientiem gan klātienē, gan tiešsaistē
  • jaunajiem speciālistiem ar mazu pieredzi, bet lielu potenciālu
  • pārdevējiem, kuri pārdod B2B klientiem
  • pieredzējušiem B2B speciālistiem, kuriem nepieciešams “restarts”

Par ko ir mācības “Aktīvs un rezultatīvs pārdevējs”?

Mēs ticam proaktivitātei, mērķtiecībai, pozitīvai attieksmei un sistēmiskai pieejai ikdienā. Mēs ticam, ka pārdošana var būt ētiska uz klientu orientēta un vienlaicīgi rezultatīva, un peļņu nesoša. Līdzīgi kā sportā, mēs koncentrējamies uz mūsu kontrolējamām darbībām. Tāpat ticam, ka pārdošanas spējas var attīstīt.

Šajā treniņā ir apkopotas metodes un praktiskas pieejas, kas palīdz B2B pārdevējam izveidot un uzturēt efektīvu pārdošanas procesu – no potenciālo klientu apzināšanas līdz darījuma slēgšanai. Mācības balstītas H2H jeb human to human pieejā, kad pārdošanas fokusā ir uzticamo attiecību veidošana ar klientu, viņa vajadzību apzināšana un pielāgota risinājuma piedāvāšana, protams, apzinoties, ka dzīvojam jaunā digitālā realitātē.

Mācībās dalībnieki, praktiski darbojoties trenera vadībā, radīs atbildes uz šādiem jautājumiem:

  • Kā strādāt ar klientiem, kas paliek arvien prasīgāki?
  • Kā būt pārliecinošam un tikt pamanītam lielajā piedāvājumu klāstā?
  • Kā pielāgot piedāvājumu klienta vajadzībām?
  • Kā strādāt ar klientu iebildumiem?
  • Kā veiksmīgi slēgt darījumus?
  • Kā organizēt hibrīda tikšanos?

Un tas vēl nav viss, papildu ieguvumi:

  • Izveidos individuālu pārdošanas matemātikas aprēķinu izvirzīto KPI sasniegšanai
  • Apgūs un attīstīs ikdienā izmantojamas uz klientu orientētas pārdošanas metodes
  • Iegūs jaunu motivāciju rīkoties
  • Stratēģiskas pamata lietas kā plānošana, sistēmiska pieeja un pārdošanas tuneļa vadība
  • Metodes un pārbaudītus trenera “tips & trics”
  • Uzzinās 2024. gada aktualitātes un fiziskas pārdošanas transformācija digitālā pasaulē
  • Individuālus uzlabojumus un trenera ieteikumus

PROGRAMMA

20 minūtēs par pārdošanas vēsturi un ko mainīja digitālā pārdošana?

  • Viena kontakta pārdošana
  • Vērtības pārdošana
  • CRM revolūcija
  • Attālināti var būt rezultatīvi
  • 2023. gada izmaiņas, ko nevar ignorēt un jāsāk praktizēt

Kvalitatīvs mērķis ir ½ no uzvaras, vai uz ko man koncentrēties?

  • Mērķim motivācija nav nepieciešama, mērķis ir motivācija
  • Mērķis atbilstoši pieredzei
  • Formulē pats vai Mērķa punkts
  • Privāto un pārdošanas mērķu mijiedarbība
  • Esošās problēmas ir lielisks mērķa atspēriens

Efektivitāte pārdošanā

  • Kļūsti par sava pārdošanas tuneļa īpašnieku
  • Pārdošanas rezultāts un aritmētika
  • Pārdošanas tuneļa analītika
  • Pārdošanas tuneļa piepildīšana
  • Izmanto skaitļus un CRM savā labā

Pārdošanas aktivitāšu struktūras

  • Efektīvs ienākošais zvans
  • Izejošais zvans vai kā sarunāt tikšanos
  • Arī Whatsapp ir struktūra
  • Pārdošanas e-pasts 3 soļos
  • Klātienes un attālinātas tikšanās pamats

Pārdošanā nepieciešamās metodes

  • Aktīvās klausīšanās pamatu pamats
  • SPIN Eiropas un Latvijas versijā
  • Vērtības pasniegšanas pamats
  • Darījuma noslēgšanas vai “Closing” teikumi
  • Izmanto kopsavilkumus, kamēr citi neprot

Iebildumu un argumentācijas pamats

  • Argumentācija vs Iebildumi
  • Argumentācijas 3 līmeņi un metodes
  • Iebildumi un pārdošanas signāli
  • Populārākās iebildumu pamata tehnikas
  • Katra biznesa 8-10 Top iebildumi

Laika un enerģijas vadības pārdevēja minimums

  • To do liste pārdevēja gaumē
  • Laika plānošanas minimums vai 3×10 min.
  • Kā nopelnīt naudu līdz 12:00
  • Atlikšana ir patiesa un paņem enerģiju
  • Enerģijas vadība pārdošanā

Dalībnieku pārdošanas aktivitāšu izspēle trenera vadībā

  • Uzdevums ar dalībnieku pieredzi “Es Tavā vietā”
  • Grupas modulētas izspēles
  • Trenera komentāri un ieteikumi

 Dalībnieku rīcības plāns

  •  Man būtiskākās atziņas
  •  Rīcība laika vadības uzlabošanai
  •  Rīcība sistēmiskas pieejas uzlabošanai
  •  Manas ātrās uzvaras