Apmācību programma ir veidota ar praktisku un uz darbību vērstu ievirzi. Programmas ietvaros tiek trenētas prasmes, kas nepieciešamas veiksmīgu pārrunu vadībai, kā arī izpratne par konfliktu vadību, to rašanās iemesliem, kā arī sniedz iemaņas, kas nepieciešamas konfliktu vadībai, tos retušējot vai konfrontējot.

 Programma ir dalīta 4 blokos, katrā blokā apskatot noteiktas tēmas 

Ievads un pārrunu veidi

  • Kas ir pārrunas?
  • Situācijas, kurās labākais risinājums ir pārrunas?
  • Kas raksturo efektīvas pārrunas, būtiskākie elementi: interese, viedoklis, godīguma kritēriji, apņemšanās
  • Vieglās un grūtās pārrunas
  • Pārrunu vadības stili
  • Individuālā pārrunu vadības stila analīze

Atpazīsti sarežģītās situācijas un strādā ar klientu emocijām

  • Sagatavošanās pārrunām
  • Būtiskā informācija, gatavojoties pārrunām
  • Iepazīsti sevi kā pārrunu vadītāju, kādam tipam piederi
  • Vislabākā alternatīva
  • Kad ir vērts atkāpties no turpmākām pārrunām
  • Izaicinājumi, ar kuriem saskaramies pārrunu laikā

Kur un kāpēc organizācijas ietvaros rodas konfliktsituācijas

  • Agresīvas uzvedības ierosinātāji
  • Kas izsauc klientu agresiju, kādas vajadzības patiesībā aiz tās slēpjas
  • Konflikta eskalācijas fāzes
  • Komforta zonas lielākie izaicinājumi

 Konfliktu vadība

  • Strukturēta pieeja pārrunām un kontrole pār pārrunu procesu
  • Izprast situāciju, ieklausīties un risināt
  • Atpazīsti sarežģītās situācijas un darbs ar klientu emocijām
  • Konfliktu vadība neērtās situācijās
  • Kā efektīvi pateikt „Nē”
  • Aizskaroša uzvedība
  • Problēmu risināšana

Ieguvumi

Programmas noslēgumā jūs varēsiet:

  • Izprast, kas veido efektīvas pārrunas
  • Izvēlēties pareizu pārrunu stratēģiju un stilu
  • Efektīvi pielietot izvēlēto pārrunu stratēģiju un stilu
  • Būt pārliecinātam par savām prasmēm, vadot pārrunas
  • Identificēt galvenos konflikta ierosinātājus
  • Aizvadīt pārrunas ar agresīvi noskaņotiem cilvēkiem, justies pārliecinoši grūto pārrunu laikā
  • Kā rīkoties divdomīgās situācijās
  • Pielietot pārbaudītas metodes, kuru ietvaros soli pa solim tiek apskatīts, kā rīkoties sarežģītos apstākļos
  • Rīkoties neērtās situācijās
  • Atpazīt dažādas konflikta eskalācijas fāzes
  • Atpazīt konflikta un agresijas pazīmes
  • Spēt savaldīties situācijās ar konflikta un agresijas iezīmēm
  • Pielietot prasmes vārdu, frāžu un ķermeņa valodas vadībai

 

Programmas norise:

Apmācību programmas ietvaros apskatītās tēmas tiek skatītas 2 dienu jeb 16 h apmācību sesijas ietvaros.

Programmas mērķauditorija:

Programma izstrādātā vadītājiem, grupu vadītājiem, kā arī ikvienam, kura ikdiena saistīta ar pārrunu vadību un nepieciešamību pārrunu ceļā sasniegt rezultātus.

Norises vieta:

Kr. Valdemāra iela 57/59-23, Rīga.  Skatīt telpas →

Apmācību lektors:

  • Valters Gražulis
    Valters Gražulis Valdes loceklis / biznesa treneris

          WIN partners valdes loceklis – biznesa konsultants. 5  gadu laikā Valters un komanda ir 4* palielinājuši WIN partners apgrozījumu un panākuši strauju izaugsmi Latvijā, sasniedzot 2. vietu pēc apgrozījuma apmācību uzņēmumu tirgū 2015. gadā. Profils →

Apmācību cena:

Ja apmācības tiek organizētas kā treniņš komandai no viena uzņēmuma, tiek izstrādāts individuāls cenu piedāvājums. Aicinām  atstāt informāciju par savu uzņēmumu, lai saņemtu jūsu komandas vajadzībām pielāgotu piedāvājumu.