mācības ieteicamas pārdevējiem, lielo klientu vadītājiem, veikalu vadītājiem ar pieredzi produktu un pakalpojumu pārdošanā
ieteicamais dalībnieku skaits grupā – 6-12 cilvēki
praktiskie uzdevumi veido 70% no programmas satura
mācību ilgums: attālināti vai klātienē 3,5h x 2
Programmas “Kā pārdot dārgāk?” mērķis ir palīdzēt pārvarēt domāšanas stereotipus un atrast racionālus argumentus, kas palīdzēs pārdot produktu klientiem. Mācību laikā tiks sagatavota klātienes un tiešsaistes sarunas struktūra un pārdevēja individuāla izaugsmes programma, kā arī izzināts, kuriem klientiem un kurās situācijas piedāvātais produkts ir labākais risinājums.
Praktiskā darbošanās: kuriem klientiem un kurās situācijas mans produkts ir labākais?
Praktiskā darbošanās un situāciju analīze