KLIENTA VAJADZĪBA: palīdzēt “Citadele” darbiniekiem Latvijā un Lietuvā būt efektīviem, strādājot ar lielu darba apjomu hibrīdbiroja apstākļos
WIN PARTNERS RISINĀJUMS: dalībnieku darba ikdienai pielāgota mācību programma, kas iedod praktiskus instrumentus efektīvākam darbam
REZULTĀTS: 70 darbinieki no Latvijas un Lietuvas iemācījās novērtēt darba apjomu, sakārtot uzdevumus prioritāšu secībā, saprast, kāda pievienotā vērtība ir viņu darbam un rast motivāciju veikt šo darbu labi un ar prieku
AS “Citadele banka” ir banka Baltijā, kas nozarē ieņem vadošo lomu digitālo pakalpojumu izstrādē un ieviešanā. Pandēmijas apstākļos uzņēmums strādāja pēc hibrīdmodeļa principa – nodrošināja darbiniekiem iespēju strādāt gan klātienē, gan attālināti.
Pārēja uz jaunu darba formātu palielināja darba apjomu. Ilgstoši strādājot šādos apstākļos, komandā bija manāms nogurums. Darbinieki laicīgi piefiksēja šo situāciju un ierosināja meklēt jaunus instrumentus prioritāšu noteikšanai un laika plānošanai, kas palīdzētu turpināt strādāt ar prieku un novērst izdegšanu.
2021. gada nogalē klients nāca ar vajadzību pēc laika plānošanas un enerģijas atjaunošanas mācībām uzņēmuma speciālistiem un vadītājiem.
Apzinot klienta precīzas vajadzības un vēlmes par mācību procesu, saturu un rezultātu, WIN partners izveidoja pielāgotu programmu. Tās pamatā izmantojām vienas no mūsu pieprasītākajām mācībām “Enerģijas un laika plānošana”.
Projekta mērķis bija iemācīt dalībniekus efektīvi strādāt ar lielu darba apjomu ilgtermiņā. Lai nonāktu līdz šim rezultātam, treneri ar dažādiem praktiskiem instrumentiem palīdzēja dalībniekiem iemācīties pareizi plānot savu laiku un citus resursus, piemēram,
Divu sesiju mācības norisinājās 2021. gada decembrī un 2022. gada februārī. Tajās piedalījās 5 grupas no Latvijas un Lietuvas – 4 speciālistu un 1 vadītāju grupa, kopā 70 dalībnieki. Treniņu latviešu grupām vadīja Aldis Zauls, bet lietuviešu – Donaldas Duškinas.
Starp sesijām dalībnieki testēja treneru piedāvātos rīkus laika plānošanai un otrajā sesijā pārrunāja rezultātus un saņēma treneru atgriezenisko saiti un ieteikumus.
Mācību novērtēšanas anketās dalībnieki vairākkārt izcēla, ka mācības bija ļoti praktiskas, un novērtēja treneru sniegtos piemērus.
Aldis Zauls: “Jāizceļ dalībnieku vēlme un augsta motivāciju iesaistīties, mācīties, komunicēt un darboties praktiski. Tas noteikti ļāva vairāk iemācīties un saprast, kas viņiem noderēs viņu ikdienas darbā. Priecēja, ka starp sesijām darbinieki paspēja dažas no metodēm pielietot savā ikdienas darbā un, atnākot uz nākamo sesiju, mēs varējām izrunāt, kas izdevās un kas nē.”