online apmācības | WIN partners

Uzlabojām komunikāciju ar klientiem

Swecon logo

Kāda bija klienta vajadzība?

SIA Swecon ir uzņēmums, kas tirgo un apkalpo industriālo būvtehniku. Tā ir daļa no Swedish Lantmännen Group — lauksaimnieku kooperatīva un Ziemeļeiropā vadošās struktūras lauksaimniecības, tehnikas, bioenerģijas un pārtikas jomās. Uzņēmumā strādā 85 darbinieki.

Klients nāca ar vajadzību aktualizēt pieredzējušas pārdošanas komandas prasmes klientu komunikācijā.

Mācību uzdevums bija palīdzēt dalībniekiem izvērtēt komunikāciju caur klienta vajadzību prizmu un apgūt iedarbīgus komunikācijas instrumentus efektīvai saziņai ar klientu un iebildumu risināšanai.

Kāds bija WIN partners risinājums?

WIN partners organizēja 6h klātienes mācības “Ieskats komunikācijā caur klienta prizmu”, kuru vadīja pārdošanas treneris Edgars Auziņš.

Mācībās tika strukturētas trijos blokos:

  • kā saprast, ko vajag klientam un ko viņš sagaida?
  • kā veidot ar klientu konstruktīvas un cieņpilnas attiecības?
  • kādi ir klientu komunikācijas pamatprincipi?

Treniņš norisinājās 2022. gada aprīlī, to apmeklēja 10 Swecon darbinieki, kuri ikdienā strādā ar klientiem.