WIN partners mācības

Iedvesmojām un veicinājām stratēģijas izstrādi

WIN partners mācības Loreal

Kāda bija klienta vajadzība?

“L’Oreal Paris”  –  pasaules vadošais kosmētikas uzņēmums – piedāvā plašu ādas, matu kopšanas un dekoratīvās kosmētikas klāstu. 

 

 

 “L’Oreal Baltic & Poland”  rīkoja stratēģisku sapulci Baltijas un Polijas komandām, kur tika runāts gan par rezultātiem, gan par attīstības plāniem – jauniem zīmoliem un to virzību tirgū. Klients velējās pieaicināt runātāju, kurš motivētu un iedvesmotu vadītājus domāt ārpus ierastā, kā arī organizēt meistarklasi, kur darbinieki varētu ģenerēt idejas, kas ļautu attīstīt svarīgākos stratēģijas virzienus.

Kāds bija WIN partners risinājums?

WIN partners organizēja klientam “Unleash the Power of Baltics” – iedvesmojošu un reizē praktisku pasākumu, kur palīdzēja radīt vidi, kas veicinātu iniciatīvu un ļautu domāt par biznesu ārpus rāmjiem. Pēc iedvesmojošās daļas sekoja meistarklase, kur dalībnieki, sadaloties komandās, izstrādāja idejas par:

  • iespējam, kā var virzīt produktus tirgū;
  • resursiem, ko varētu izmantot;
  • barjerām, kas šobrīd kavē attīstību un radošu ideju piedāvāšanu;
  • risinājumiem – ko var darīt attiecībā uz kampaņu palaišanu, jaunu zīmolu virzīšanu tirgū utt.

Meistarklase noslēdzās ar grupu darbu prezentēšanu, ko klients vēlāk izmantoja savā darbā.

Pasākums “Unleash the Power of Baltics” notika 2023. gada maijā, Jūrmalā. Treniņā piedalījās 35 Baltijas un Polijas dažādu struktūrvienību vadītāji.

Dalībniekus iedvesmoja alpīniste, uzņēmēja aviācijas nozarē un koučs Olga Kotova, savukārt, meistarklasi vadīja WIN partners līderības un komandu trenere Inga Šadurska.