Īsā prezentācija ar stāsta elementiem

Programma palīdzēs apgūt veidus, kā īsi, aizraujoši un oriģināli prezentēt idejas un uzburt tās klausītāju prātos

mācības paredzētas klientu apkalpošanas un pārdošanas speciālistiem, mārketinga speciālistiem, projektu vadītājiem

optimālais dalībnieku skaits: 12 – 14 cilvēki

70% no programmas satura veido praktiskie uzdevumi

mācību ilgums: attālināti 3,5h x 3, klātienē 6h x 2

Kad iesakām programmu “Īsā prezentācija ar stāsta elementiem”?

  • Kad nepieciešams piesaistīt finansējumu uzņēmuma, produktu, pakalpojumu attīstībai
  • Idejas, produkta/pakalpojuma, uzņēmuma prezentēšanai klientiem, partneriem, dažādām auditorijām
  • Efektīvas komunikācijas veidošanai ar partneriem un klientiem
  • Publiskās runas un prezentācijas izkopšanai

Par ko ir mācības “Īsā prezentācija ar stāsta elementiem”?

Informācijas pārpludinātajā pasaulē spēja piesaistīt auditorijas uzmanību un efektīvi nodot savu vēstījumu ir nenovērtējama prasme. Šī programma ir izstrādāta, lai sniegtu zināšanas un paņēmienus, kas nepieciešami, lai izveidotu pārliecinošu prezentāciju, kas atstās paliekošu un pārliecinošu iespaidu. Mācības palīdzēs jums izstrādāt un sniegt prezentācijas, kas iedvesmo rīkoties un sasniegt rezultātus.

 

Programmas saturs:

  • Kas jāņem vērā pārliecinošai runai
  • Kā pielāgot runu dažādām situācijām
  • Kā pielietot neverbālo komunikāciju sava mērķa sasniegšanai
  • Kāpēc stāstniecība jeb storytelling`s ir pārdošanas komunikācijas apslēptā pērle
  • Kā vienkārši un praktiski pielietot stāsta elementus darbā ar klientiem
  • Kā padarīt stāstu par efektīvu pārdošanas rīku
  • Kādu prezentācijas veidu izvēlēties atkarībā no situācijas
  • Kā izmantot pārdevēja stiprās puses efektīvai prezentācijai
  • Kā uzburt stāstu par produktu klienta galvā

 

Ko iegūs mācību dalībnieki?

  • Izpratīs īsās prezentācijas (pitching`a) būtību
  • Apgūs veidus, kā īsi, aizraujoši, interesanti un oriģināli prezentēt savas idejas
  • Izstrādās savu lifta runu, īso pitch`u variantus dažādām profesionālajām situācijām
  • Izpratīs stāstniecības (storytelling`a) būtību
  • Iemācīsies stāstniecības  (storytelling`a) dažādas metodes
  • Apgūs dažādus paņēmienus gan efektīvai pitchošanai, gan storytellingam

Ko iegūs uzņēmums?

  • Uzlabotas darbinieku un vadītāju prasmes efektīvāk prezentēt uzņēmumu dažādai mērķauditorijai
  • Oriģinālas, interesantas, daudzveidīgas prezentācija par uzņēmuma produktiem, pakalpojumiem, pašu uzņēmumu
  • Kreatīvāku pieeju uzņēmuma komunikācijai dažādos līmeņos, kas palīdzēs izcelties konkurentu vidū