mācības paredzētas klientu apkalpošanas un pārdošanas speciālistiem, projektu vadītājiem
ieteicamais dalībnieku skaits grupā – 10 cilvēki
praktiskie uzdevumi veido 70% no programmas satura
mācību ilgums: attālināti 3,5h x 2, klātienē 6h
Programma “Izcila klientu apkalpošana” palīdz izprast komunikācijas lomu darbā ar iekšējiem un ārējiem klientiem un iedod praktiskus risinājumus efektīvai saziņai. Treniņa dalībnieki iemācās iejusties sarunas biedra ādā un strukturēt sarunu, atbilstoši savam mērķim un otrās puses vajadzībām, apskata biežākās komunikācijas kļūdas un apgūst risinājumus to novēršanai.
Pirms īstenošanas programmu adaptējam klienta jomai un vajadzībām, izpētot situācijas, ar kurām saskaras klienta komanda.