
mācības paredzētas klientu apkalpošanas un pārdošanas speciālistiem, projektu vadītājiem
ieteicamais dalībnieku skaits grupā – 10 cilvēki
praktiskie uzdevumi veido 70% no programmas satura
mācību ilgums: attālināti 3,5h x 3, klātienē 6h x 2
programmu var apgūt arī tiešsaistē
Programma “Klientu komunikācijas pamatprincipi” palīdz izprast komunikācijas lomu darbā ar iekšējiem un ārējiem klientiem un iedod praktiskus risinājumus efektīvai saziņai. Treniņa dalībnieki iemācās iejusties sarunas biedra ādā un strukturēt sarunu, atbilstoši savam mērķim un otrās puses vajadzībām. Mācību laikā dalībnieki apskata biežākās komunikācijas kļūdas un apgūst risinājumus to novēršanai.
Programma sniedz atbildes uz šādiem jautājumiem:
Pirms īstenošanas programmu adaptējam klienta jomai un vajadzībām. Mēs pētām situācijas, ar kurām saskaras klienta komanda un piepildām programmas saturu ar atbilstošiem piemēriem un praktiskiem risinājumiem.