Klientu komunikācijas pamatprincipi

Palīdzēsim Tavai komandai apgūt mūsdienīgas komunikācijas pamatprincipus un mērķtiecīgi vadīt sarunu rakstiski, telefoniski un virtuāli. Dalībnieki iemācīsies izprast klienta vai sadarbības partnera vajadzību un pielāgot tai sarunu.
mācības paredzētas klientu apkalpošanas un pārdošanas speciālistiem, projektu vadītājiem
ieteicamais dalībniekus skaits grupā – 10 cilvēki
praktiskie uzdevumi veido 70% no programmas satura
mācības notiek 10 stundas (2h x 5)
programmu var apgūt arī tiešsaistē

Kādās situācijās iesakām programmu “Klientu komunikācijas pamatprincipi”?

  • uzņēmumā veidojat vai aktualizējat klientu apkalpošanas standartu
  • projektā ar vairākām iesaistītām pusēm nepieciešami vienoti komunikācijas principi
  • pieaug neapmierināto klientu skaits

Par ko ir programma “Klientu komunikācijas pamatprincipi”?

Programma “Klientu komunikācijas pamatprincipi” palīdz izprast komunikācijas lomu darbā ar iekšējiem un ārējiem klientiem un iedod praktiskus risinājumus efektīvai saziņai. Treniņa dalībnieki iemācās iejusties sarunas biedra ādā un strukturēt sarunu, atbilstoši savam mērķim un otrās puses vajadzībām. Mācību laikā dalībnieki apskata biežākās komunikācijas kļūdas un apgūst risinājumus to novēršanai.

Programma sniedz atbildes uz šādiem jautājumiem:

  • kādi ir mūsdienīgas komunikācijas pamatprincipi?
  • kā izmantot šos principus dažādos komunikācijas kanālos – e-pastā, telefoniski vai videozvanā?
  • kā pielāgot sarunas tēmu un saturu adresāta interesēm?
  • kāds ir veiksmīgas sarunas ar klientu algoritms?
  • kā runāt vienkārši par sarežģīto?
  • ar ko atšķiras ienākošā un izejošā komunikācija ar klientu?
  • kā tikt galā ar emocijām sarunas apkalpošanas problēmsituācijā?

Pirms īstenošanas programmu adaptējam klienta jomai un vajadzībām. Mēs pētām situācijas, ar kurām saskaras klienta komanda un piepildām programmas saturu ar atbilstošiem piemēriem un praktiskiem risinājumiem.

Ko iegūst mācību dalībnieki?

  • uzzina, kā sagatavoties sarunai, lai panāktu sev vēlamu rezultātu
  • iemācās frāzes, kas palīdz mērķtiecīgi vadīt sarunu
  • apgūst iemaņas, kas palīdz saprast sarunas biedra vajadzības un emocijas
  • iemācās regulēt savas emocijas sarunā ar “grūto” klientu vai sadarbības partneri

Ko iegūst uzņēmums?

  • mazāku pārpratumu skaitu darbā ar klientiem vai sadarbības partneriem
  • lojālus klientus, kuru vajadzības ātri sadzird un izprot
  • kompetentus darbiniekus, kuri spēj patstāvīgi tikt galā ar sarežģītām komunikācijas situācijām