mācības paredzētas klientu apkalpošanas un pārdošanas speciālistiem
ieteicamais dalībnieku skaits grupā – 12 cilvēki
praktiskie uzdevumi veido 70% no programmas satura
mācību ilgums: attālināti 3,5h x 2, klātienē 6h
Treniņa dalībniekiem tiks iedoti praktiski ieteikumi/metodes darbam ar klientiem, kas palīdzēs atrisināt sarežģītas situācijas un mazināt stresa līmeni.
Mācībās dalībnieki, praktiski darbojoties treneres vadībā, izskatīs šādas tēmas:
Sesijas rezultāts: izpratne par komunikācijas pamatprincipiem un rīcību, kas palīdzēs mazināt spriedzi sarunās ar klientu. Spēja atpazīt klienta tipu un pielāgot savu komunikāciju. Apgūtas komunikācijas metodes uz rezultātu virzītai sadarbībai.
Sesijas rezultāts: apgūta uz rezultātu virzītas sarunas vadības struktūra. Apzināti veidi, kā saglabāt emocionālo stabilitāti stresa situācijās. Nodefinēti attīstības soļi prasmju trenēšanai saziņā ar klientu.