
3. un 4. oktobrī, 13:00-16:30
mācības vada komunikācijas trenere Laila Vīksna
mācības notiks attālināti
cena: 290 eiro + PVN
Treniņa dalībniekiem tiks iedoti praktiski ieteikumi/metodes darbam ar klientiem, kas palīdzēs atrisināt sarežģītas situācijas un mazināt stresa līmeni.
Mācībās dalībnieki, praktiski darbojoties treneres vadībā, izskatīs šādas tēmas:
Sesijas rezultāts: izpratne par komunikācijas pamatprincipiem un rīcību, kas palīdzēs mazināt spriedzi sarunās ar klientu. Spēja atpazīt klienta tipu un pielāgot savu komunikāciju. Apgūtas komunikācijas metodes uz rezultātu virzītai sadarbībai.
Sesijas rezultāts: apgūta uz rezultātu virzītas sarunas vadības struktūra. Apzināti veidi, kā saglabāt emocionālo stabilitāti stresa situācijās. Nodefinēti attīstības soļi prasmju trenēšanai saziņā ar klientu.
Realizējot programmu uzņēmumā, pielāgosim tās saturu biznesa un komandas specifikai un vajadzībām – uzzini vairāk!