Profesionāls pirmais iespaids un vajadzību izzināšana – ceļš uz izcilu servisu

Palīdzēsim apgūt būtiskākās prasmes profesionāla pirmā iespaida radīšanā, klientu vajadzību izzināšanā un pārliecinošā argumentācijā.

Dalībnieku skaits: 15

Uzdevumi, kas palīdz veidot tieši jūsu uzņēmuma kontekstam piemērotus risinājumus

50–70% no mācību laika praktiskie uzdevumi: diskusijas, simulācijas, grupu un pāru darbi

Formāts: 6h klātienē (ar iespēju pielāgot attālināti)

Izvēlies sev piemērotāko mācību veidu – grupā ar savu komandu vai individuāli ar treneri 1:1 Upskill

Par ko ir programma?

Mācību programma palīdz klientu apkalpošanas un pārdošanas speciālistiem, projektu vadītājiem un mārketinga profesionāļiem apgūt būtiskākās prasmes profesionāla pirmā iespaida radīšanā, klientu vajadzību izzināšanā un pārliecinošā argumentācijā. Dalībnieki iemācās efektīvi komunicēt ar klientiem, saglabāt augstas kvalitātes servisu, veiksmīgi prezentēt produktus un risināt iebildumus, veidojot ilgtermiņa un abpusēji izdevīgas sadarbības attiecības.

Kam iesakām programmu?

  • Ja ikdienas darbā bieži jāiepazīstas ar jauniem klientiem vai sadarbības partneriem
  • Ja nepieciešams pilnveidot prasmes produktu/pakalpojumu prezentācijā un pārliecinošā komunikācijā
  • Ja aktuāli stiprināt prasmi izzināt klientu vajadzības un efektīvi apstrādāt iebildumus
  • Ja uzņēmuma mērķis ir nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu un ilgtermiņa sadarbību

Ko iegūst dalībnieki?

  • Praktiskas zināšanas par 3K metodi profesionālam pirmajam iespaidam
  • Gatavu lifta runas struktūru, ko izmantot dažādās biznesa situācijās
  • Rīkus un jautājumu sarakstu klientu vajadzību izzināšanai
  • Tehnikas, kā argumentēt produkta/pakalpojuma vērtību un pārliecinoši runāt par cenu
  • Prasmes apstrādāt iebildumus un veidot pārliecību klienta acīs
  • Servisa un pārdošanas procesu izpratni kā vienotu sistēmu ilgtermiņa sadarbībai

Ko iegūst uzņēmums?

  • Darbiniekus, kas spēj profesionāli prezentēt uzņēmumu jau no pirmās tikšanās
  • Spēcīgākas klientu apkalpošanas un pārdošanas prasmes komandā
  • Servisa kvalitātes uzlabojumu un klientu lojalitātes pieaugumu
  • Ilgtermiņā – darījumus, kas balstīti uz uzticību un sadarbību, nevis tikai cenu

Programma

  • Kā gatavoties tikšanās reizei un pārdošanas sarunai
  • Profesionālā attieksme un psiholoģiskā sagatavošanās
  • Kas ir 3K metode un kā to praktiski izmantot
  • Kā sagatavot savu lifta runu (3–5 teikumi par sevi un uzņēmumu)
  • Kā uzdot jautājumus, kas atklāj klienta vajadzības un motivāciju
  • Jautājumu saraksts vajadzību izzināšanai (praktiskais instruments)
  • Klienta tipa atpazīšana un pieejas pielāgošana
  • Kā pielāgot savu vēstījumu klienta vajadzībām
  • Kā būt ekspertam klienta acīs
  • Kāpēc klienti iebilst un kā to izmantot sarunas vadīšanai
  • Tehnikas iebildumu apstrādei un pārliecinošai argumentācijai
  • Kā virzīt sarunu uz konkrētu rezultātu
  • Kā “mīksti” noslēgt darījumu un saglabāt attiecības
  • Pārdošana kā ilgtermiņa sadarbība
  • Serviss kā klientu lojalitātes pamats

 

 

 

 

Izvēlies sev piemērotāko mācību veidu – grupā ar savu komandu vai individuāli ar treneri 1:1 Upskill