Prezentēšanas prasmes – Maz skatījumi

Kad iesakām programmu “Prezentēšanas prasmes”?

  • darbinieki uztraucas uzstāties auditorijas priekšā
  • darbiniekiem nav pārliecības par savām publiskās runas prasmēm
  • darbiniekiem neizdodas pārliecināt auditoriju
  • darbinieki nezina, kā pārvaldīt savu ķermeņa valodu publiskās uzstāšanās laikā
  • prezentācijas online vidē nesniedz gaidīto rezultātu

INFOGRAFIKA | 8 UNIVERSĀLAS PRASMES TAVAI IZAUGSMEI: PREZENTĒŠANAS PRASMES

Kā šī programma palīdz attīstīt prezentēšanas prasmes?

Programmas mērķis ir uzlabot publiskās runas prasmes un iemācīt dalībniekus pārvaldīt emocijas un ķermeni prezentācijas laikā. Dalībnieki iemācīsies izprast savu personību, attīstīs pašnovērtējumu un pārvarēs personīgās barjeras publiskās uzstāšanās laikā. Praktiskajos uzdevumos dalībnieki pilnveidos prezentācijas prasmes – mācīsies nodot galveno vēstījumu un pārvaldīt ķermeņa valodu. Dalībnieki uzlabos arī tehniskās iemaņas prezentācijas veidošanā un iemācīsies nianses, kas mainās atkarībā no mērķauditorijas, formāta un prezentācijas dizaina.

Ko iegūst programmas dalībnieki?

  • pārvarēs iekšējās barjeras publiskās runas laikā
  • uzzinās, kā veiksmīgi novadīt prezentāciju
  • iemācīsies pāvaldīt ķermeņa valodu
  • uzzinās starpību starp virtuālo un klātienes prezentāciju un kā pielāgot tās saturu konkrētam formātam

Ko iegūst uzņēmums?

  • darbiniekus, kuri prot aizstāvēt un pārdot savu ideju klientam un sadarbības partnerim
  • labāku komandas sniegumu

Proin sed mauris at lorem luctus congue quis ac nisi.

Tirgus dinamika un attīstības temps pieprasa spēju strauji reaģēt, prast pielāgoties un nezaudēt fokusu, esot izcilam pārdevējam. Bieži vien pārdevējs ir uzņēmuma seja darbā ar jaunajiem klientiem vai uzticības persona darbā ar esošajiem klientiem. Pārdošanas veiksme 80% atkarīga no pārdevēja un tikai 20% ir tehniskais atbalsts, tāpēc ir svarīgi, lai, uzsākot ikvienu pārdošanas darījumu, pārdevēja ietekme uz pārdošanas procesu būtu pārliecinoša gan no prasmju, gan kompetenču viedokļa.

B2B pārdošana ir kompānijas WIN partners apmācību programma, kas piedāvāta pārdevēju attīstībai B2B segmentā. Programma izstrādāta atvērtā apmācību semināra versijā, bet nepieciešamības gadījumā to iespējams pielāgot , adaptējot konkrēta uzņēmuma prasībām atbilstošu. Adaptācijas procesā sākotnēji tiek iepazīta uzņēmuma iekšējā vide, aktuālie jautājumi, situācijas, ar kurām saskaras pārdošanas nodaļas pārstāvji un piedāvāti atbilstoši piemēri un praktiskie risinājumi. Produkta adaptācija tiek saskaņota ar programmas pasūtītāju. Pieļaujama arī kādas tēmas aizstāšana, nepieciešamības gadījumā, izceļot, kādu no programmā jau iekļautajām tēmām, vai papildinot programmu ar kādu klienta vēlmēm un nepieciešamībai atbilstošāku tēmu.

Iespēja pievienot galeriju

Iespēja pievienot video ar aprakstu

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent non metus quis lorem pellentesque bibendum. Suspendisse eu felis at nulla blandit tempus. Fusce congue dignissim tempus. Morbi vulputate congue orci, nec congue nisl lacinia vel. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse semper faucibus felis, a dapibus dui suscipit at. Quisque sagittis rutrum quam vitae condimentum. Aliquam vitae commodo augue. Curabitur ac enim auctor.

Saraksta dizains

  • pārvarēs iekšējās barjeras publiskās runas laikā
  • uzzinās, kā veiksmīgi novadīt prezentāciju
  • iemācīsies pāvaldīt ķermeņa valodu
  • uzzinās starpību starp virtuālo un klātienes prezentāciju un kā pielāgot tās saturu konkrētam formātam

Vēlies saņemt mācību piedāvājumu savam uzņēmumam?

Saņemt piedāvājumu