Telepārdošana jeb rezultatīva pārdošana pa tālruni

Iedrošināsim Tavu telepārdošanas komandu proaktīvi uzrunāt klientus. Iemācīsim strukturēt sarunu un izprast klientu vajadzības, lai panāktu win-win darījumu.
mācības piemērotas telepārdošanas nodaļas vadītājiem un speciālistiem
ieteicamais dalībniekus skaits grupā – 10 cilvēki
mācības notiek 16 stundas
praktiskie uzdevumi veido 70% no programmas satura
programmu var apgūt arī tiešsaistē
aptuvenās izmaksas grupai ar 10 dalībniekiem – 3600 eiro

Kad iesakām programmu “Telepārdošana”?

  • uzņēmums tirgo savas preces un pakalpojumus telefoniski
  • krīt pārdošanas apjomi
  • uzņēmumā veidojat vai aktualizējat pārdošanas procesu
  • pārdošanas komanda vairās no „aukstiem” zvaniem

Par ko ir telepārdošanas mācības?

Telepārdošanas programmas mērķis ir palīdzēt pārdošanas komandai efektīvi komunicēt ar potenciālo klientu pa tālruni, lai panāktu darījumu. Mācību procesā dalībnieki saņem atbildes uz šādiem jautājumiem:

  • ar ko telepārdošanas atšķiras no citām pārdošanas pieejām?
  • kādi komunikācijas instrumenti ir efektīvi saziņā pa telefonu?
  • kādos tipos var iedalīt pircējus?
  • ko sagaida sarunu biedrs klausules otrā galā?
  • kādi ir telepārdošanas etiķetes pamatprincipi?
  • kā sarunā ar potenciālu klientu radīt pozitīvu uzņēmuma tēlu?

Pirms īstenošanas programmu adaptējam klienta jomai un vajadzībām – iepazīstam uzņēmuma iekšējo vidi, pētām situācijas, ar kurām saskaras pārdošanas komanda un piepildām programmas saturu ar atbilstošiem piemēriem un praktiskiem risinājumiem.

Ko iegūst mācību dalībnieki?

  • iemācās strukturēt un mērķtiecīgi virzīt telefonsarunu, orientējoties uz klienta vajadzībām
  • uzzina, kā atpazīt un pielietot cilvēku psiholoģiskos tipus sarunā ar klientu
  • apgūst komunikācijas instrumentus, kas palīdz noslēgt darījumu

Ko iegūst uzņēmums?

  • labākus pārdošanas rezultātus
  • pārliecinātu pārdošanas komandu
  • uzlabo savu reputāciju klientu vidū