
Ilze Jēče
Strādājusi un sadarbojusies ar tādiem uzņēmumiem un organizācijām kā Britu padome, Āzijas-Eiropas fonds, Louis August Jonas fonds, UNEP, Liepājas reģionālā slimnīca u.c.
Nozaru pieredze:
- Izglītība
- Eiropas Savienības institūcijas
- Nevalstiskais sektors
- Veselības aprūpe
- IT
Izglītība:
- Maģistra grāds psiholoģijā/procesā (Latvijas Universitāte)
- Bakalaura grāds psiholoģijā (Latvijas Universitāte)
- Bakalaura grāds jurisprudencē (Latvijas Universitāte)
Papildus:
- Embodied Facilitator course (koučings un grupu vadība)
- C kategorijas sporta treneris
- Esmu veidojusi podkāstus dažādām organizācijām, aptverot tēmas, piemēram, sociālā uzņēmējdarbība, ķermenī balstīta mācīšanās, ķermeņa tēla veidošana un starpdisciplināra labbūtība
- Biju iknedēļas radioraidījuma “Labsajūtas sarunas” vadītāja Rietumu radio
- 2012.gadā radījām pirmo ilgtspējības ceļvedi Eiropas organizācijām Green Toolbox
- Izveidoju Udemy kursu “Embodied change” par ķermeniskās mācīšanās principiem un praksi
- 2011.gadā izveidoju sieviešu labbūtības projektu Ilģuciema sieviešu cietumā
- Esmu līdzdarbojusies dažādu Latvijas vides organizāciju veidošanā un attīstībā
- Esmu 15 gadu laikā vadījusi vismaz 150 mācības JSPA un ar to saistītām organizācijām
Viss sarežģītais patiesībā ir vienkāršs. Pastāv daudz dažādu metožu un rīku, kā uzlabot darba dzīvi, taču neatkarīgi no pieejas vislielākais mācību ieguvums rodas tad, kad spējam iemācītos principus patiešām iedzīvināt savā ikdienas dzīvē un darba praksē. Tāpēc mācībās vienmēr fokusējos uz reālo ieguvumu un praktisko pielietojumu.
3 vārdi, kas vislabāk raksturo Tavu mācību stilu:
- Cilvēcība
- Jēgpilnums un sasaiste ar realitāti
- Kritiskā domāšana
3 grāmatas, ko iesaki:
“Lab Rats: Why Modern Work Makes People Miserable” – Dan Lyons
Kritisks un asprātīgs skatījums uz centieniem veidot modernu darba vidi, izgaismojot, kāpēc mūsdienu darbs nereti rada vairāk stresa un mazāk apmierinātības nekā agrāk. Autors, balstoties uz dažādu industriju piemēriem, spilgti parāda, kā labbūtības iniciatīvas bieži vien kļūst par tukšu formalitāti, ja netiek risinātas darba vides problēmas to pašā pamatā.
“Every Time I Find the Meaning of Life, They Change It” – Daniel Martin Klein
Grāmata meistarīgi iepazīstina ar lielo domātāju atziņām, vienlaikus mudinot reflektēt par pastāvīgo dzīves jēgas mainīgumu. Autora ironiskais, bet intelektuāli godprātīgais tonis palīdz pārvērst šķietami abstraktas idejas par praktiskiem ceļrāžiem mūsdienu cilvēka iekšējās pasaules izzināšanā.
“Moral Ambition: Stop Wasting Your Talent and Start Making a Difference” – Rutger Bregman
Daudzi cilvēki darbā meklē ne tikai profesionālu piepildījumu, bet arī apziņu, ka viņu darbs sniedz pievienoto vērtību citiem. Grāmata Moral Ambition aicina apvienot profesionālos mērķus ar ētiskiem ideāliem, iedrošinot cilvēkus izmantot savas prasmes, lai radītu reālas un pozitīvas pārmaiņas. Autors parāda, kā morāla ambīcija var būt ne vien iekšējs dzinulis, bet arī praktisks ceļvedis jēgpilnai dzīvei.
Kāda ir WIN-WIN situācija?
Kad visas iesaistītās puses gūst vērtīgu ieguvumu — nevis uz otra rēķina, bet sadarbojoties. Tā ir arī gatavība pieņemt nelielus kompromisus vai zaudējumus lielāka mērķa vārdā, ja tas veicina kopīgu labumu un ilgtermiņa attiecības.
Kāds ir perfekts mācību dalībnieks?
Tas, kurš ir nācis mācīties, izaicināt savas esošās zināšanas un pārliecības, un ir gatavs līdzdarboties mācību pieredzē ar savu iniciatīvu, jautājumiem un idejām.
Interesanti fakti par Tevi:
Dzīves laikā esmu darbojusies dažādās jomās un dzīvojusi septiņās valstīs četros pasaules kontinentos, kas man ir devusi spēju pielāgoties dažādām kultūrām un vidēm, ātri uztvert jaunus kontekstus un domāt sistēmiski un vispusīgi.