
Jolanta Derkevica-Pilskunga
Jolanta Derkevica-Pilskunga ir augsti kvalificēta komunikācijas un mārketinga eksperte ar teju 20 gadu pieredzi nozarē. Aktīvi darbojas kā komunikācijas eksperte starptautiskos projektos, uzņēmumos un pašvaldībās, izstrādājot integrētās mārketinga komunikācijas stratēģijas.
Integrētās mārketinga komunikācijas aģentūras JDP Integrated Communications radītāja un vadītāja, kas piedāvā risinājumus vietējo un starptautisko zīmolu komunikācijā.
Aktīvi līdzdarbojas profesijas attīstībā, tostarp stratēģiskās komunikācijas vadītāja standarta izstrādē, kā arī darbojusies LZA Mediju un komunikācijas nozares terminoloģijas apakškomisijā.
Strādājusi un sadarbojusies ar tādām organizācijām, kā:
- Latvijas Asociācija sabiedrisko attiecību profesionāļiem (LASAP), valdes locekle un mentore
- Latvijas Mārketinga profesionāļu asociācija (LMPA), biedre
- BNI Vivaldi, biedre un bijusī viceprezidente izaugsmes jautājumos
- BNI Jufess, direktore
- Latvijas Zinātņu akadēmijas Mediju un komunikācijas nozares terminoloģijas apakškomisija, dalībniece
Izglītība:
- Doktora grāds (Ph.D.) plašsaziņas līdzekļu un komunikācijas zinātnē
- Maģistra grādi – sabiedrības vadībā un izglītības darba vadībā
- Jurista palīga kvalifikācija
Papildus:
- Monogrāfijas “Domino Effect in Risk and Crisis Communication. Management and legal aspects” (2021) autore
- Grāmatas “[Vieta grāmatas nosaukumam]. Komunikācija” (2023) līdzautore
Jolanta ir guvusi plašu pieredzi kā radio ētera personība un reklāmas un mārketinga vadītāja. Viņa ir piedalījusies vairākos starptautiskos projektos, tostarp bijusi žūrijas locekle Quadriga University of Applied Sciences organizētajos konkursos “Digital Communication Awards 2023 un 2024. Kā arī uzstājusies konferencē “Marketing Shake 2021”.