Norises laiks: 5. un 6. septembrī

Dalībnieku skaits: līdz 14 dalībniekiem

Dalības maksa: 250 EUR + PVN

21. gs. pārdošanas mācībās bieži sastopamas situācijas, kurās par pārdošanas procesu un pārdošanas rezultātu atbildīgie speciālisti, “neredz” pārdošanu kā izdalītu, mērāmu, uz konkrētām metodēm balstītu proaktīvi virzāmu procesu, bet esošo situāciju (stiprs zīmols, vēsturiski klienti, labi produkti, zemi iepriekšējie rezultāti), izmanto savā labā, pieņemot to kā savu panākumu, un vienā kopumā apvieno mārketingu, klientu apkalpošanu, piegādi, kas bieži noved pie tā, ka rezultāts nav vadāms, kontrolējams un tiek balstīts uz vēsturiskiem vai individuāliem pieņēmumiem. 

Mērķauditorija:

Treniņš ir piemērots ikvienam, kam profesionālajā saskarsmē fokuss ir pārdošana B2B jomā.

Ieguvumi:

  1. Tiek “uzzīmēts” precīzs pārdošanas process.
  2. Izvirzīti 3-5 sev būtiski KPI.
  3. Tiek iniciēts atteikties no “blociņiem un excel” un lietot tikai CRM.
  4. Veikta sociālo tīklu inventarizācija.
  5. Dalībnieki spēj pozicionēties, ar ko atšķiras no citiem.
  6. Tiek izveidoti pārdošanas posmi un apgūtas minimāli 5 ikdienā izmantojamas pārdošanas tehnikas.

Programma:

Programma tiek balstīta uz 60 % dalībnieku uzdevumu veikšanu.

1. Vienošanās par terminu PĀRDOŠANA konkrētā biznesā un procesa nodalīšana.

  • Mārketings/Pārdošana/Klientu apkalpošana/Lielo klientu attiecību vadība.
  • Darījuma horizontālā plakne – darījumu posmi.
  • Darījuma vertikālā plakne – viena kontakta struktūra.
  • Būtiskākie termini: KPI; LEAD; VIDĒJAIS DARĪJUMS; transakcija; peļņa u.c.

Rezultātā dalībnieki izveido savu pārdošanas procesu, kurā tiek nodalīts mārketings, sākas pārdošana, noslēdzas pārdošana, sākas pakalpojuma piegāde, klientu serviss u.c. ar atsevišķiem uzlabojamiem un mērāmiem posmiem.

2. Moderns skatījums uz CRM un statistikas minimums.

  • Moderns skatījums no CRM un atskaitēm uz darījumu virzību.
  • Statistikas minimums.
  • 3-5 skaitļi konkrētam biznesa pārdošanas posmam, lai izvirzītu hipotēzes un vadītu paredzamo rezultātu.

Rezultātā dalībnieks ieraudzīs jēgu esošā CRM lietošanā vai jauna rīka izvēlē un zinās 3-5 mērāmus indikatorus, lai noteiktu pārdošanas situāciju.

3. Facebook, Instagram, Linkedin kā Pozicionēšanās un ienākošo interešu (LEAD) ģenerēšanas rīks.
Kāpēc un kā strādāt sociālos tīklos (30/30/30)

  • Pozicionēšanās māksla piesātinātā tirgū vai produktos, kuri virspusēji ir vienādi un līdzīgi (90/10 metode).
  • Pārdošana sev un klientam (saviem vārdiem) – spēja stādīties priekšā un īsā paskaidrojumā izteikt piedāvājumu – kuriem klientiem, kā es varu palīdzēt un ko es piedāvāju.

Rezultātā dalībnieki izanalizēs, kā no “ārpuses” viņu redz klients, cik precīzi klients pārzina piedāvātos produktus, ar ko viņš ir īpašs un spēs to nodefinēt 3-5 teikumos.

 I posms “Apstrādāju interesi” vai dari visu, lai nebūtu jāzvana “aukstie zvani”.

  • Ko klients zina par mūsu pakalpojumiem?
  • Kāda ir mūsu komunikācijas frekfence?
  • Jautājumi, kuri jāuzzina kontaktā ar klientiem par viņu biznesu.
  • Ienākošās vai aktivizētās intereses apstrāde.
  • Kā nerakstīt “tukšos piedāvājumus” vai risinājumus?

II posms “Vienojos un prezentēju piedāvājumu” atbilstoši 21. gs.

  • Kā panākt, lai klienti uzklausa Tavu piedāvājumu?
  • SKYPE Prezentācijas tehnikas.
  • Telefona Prezentācijas tehnikas.
  • Klātienes prezentācijas tehnikas.
  • Kā “neuzbāzties”, bet pārdot koriģējot piedāvājumu?

III posms “Radu klientu servisa pieredzi un vienojos par lēmumu”.

  • Efektīva 3 līmeņu pārdošana.
  • Reakcijas ātrums.
  • Tas, ko Tu dari un tas, ko Tu parādi.
  • Virzīšana uz lēmumu, vienošanās un atkārtota pārdošana.

4. Papildus tēmas mācību laikā.

Pēc WIN partners mācību novērojumiem papildus paredzētai programmai, ar dalībniekiem tiek pārrunātas pārdošanas cilvēkiem būtiskas tēmas:

  • Izskats un tēls.
  • Iebildumi vai klients saka “dārgi”.
  • Kā no formālām attiecībām pāriet uz draudzīgām un otrādi.
  • Darbs ar atlaidēm.
  • Piepārdošana u.c.

 REĢISTRĀCIJA

ere -->
  • Regīna Reķe BIZNESA TRENERE / KONSULTANTE

    Trenere ar vairāk kā 13 gadu pieredzi dažādās biznesa nozarēs un amatos, ar lielāko uzsvaru tirdzniecībā un tirdzniecības komandu vadīšanā. Savu profesionālo karjeru attīstījusi no tirdzniecības direktora asistentes līdz uzņēmuma izpilddirektores amatam dažādos vietējos un starptautiska mēroga uzņēmumos. Profils→

Svarīgi! Pirms treniņa ar savu vadītāju vienojies par pārdošanas mērķi. Uz treniņu ierodies ar konkrētu apņemšanos – sastādīt aktivitāšu plānu un grafiku, kā un ko darīsi, lai mērķi sasniegtu un UZVARĒTU.

Treniņa formāts: Divu dienu treniņš (8h + 4h).

Pirmajā dienā uzzināsiet apmācību vadītāja pieredzi un iegūsiet praktiskus risinājumus, otrajā dienā notiks intensīva prakse.

Norises vieta: Tiekamies WIN partners apmācību telpās, Valdemāra iela 57/59-23, Rīga.