
mācības piemērotas topošajiem un esošajiem pārdevējiem B2B segmentā
ieteicamais dalībniekus skaits grupā – 10 cilvēki
mācību ilgums: attālināti 3,5h x 7, klātienē 6h x 4
praktiskie uzdevumi veido 70% no programmas satura
Pārdošana B2B segmentā ir mācības, kas palīdz pārdevējiem apgūt pamatprincipus darbā ar biznesa klientiem. Programmas dalībnieki iemācās izzināt klienta vajadzības un panākt viņa uzticēšanos. Tāpat dalībnieki apgūst praktiskus instrumentus, kā paaugstināt pa tālruni sarunāto tikšanās skaitu, kā pašiem sevi iedvesmot un motivēt aktīvi uzsākt, meklēt, piesaistīt jaunus klientus, un noslēgt jaunus darījumus.
Pirms īstenošanas programmu adaptējam klienta jomai un vajadzībām. Mēs iepazīstam uzņēmuma iekšējo vidi, pētām situācijas, ar kurām saskaras pārdošanas komanda un piepildām programmas saturu ar atbilstošiem piemēriem un praktiskiem risinājumiem.