Pārdošana B2B segmentā

Iedrošināsim Tavu pārdošanas komandu proaktīvi uzrunāt jaunus klientus, iemācīsim kaulēšanās knifus un to, kā izprast klientu vajadzības un panākt win-win darījumu.
mācības piemērotas topošajiem un esošajiem pārdevējiem B2B segmentā
ieteicamais dalībniekus skaits grupā – 10 cilvēki
mācības notiek 24 stundas
praktiskie uzdevumi veido 70% no programmas satura
programmu var apgūt arī tiešsaistē

Kad iesakām B2B pārdošanas apmācības?

  • pārdošanas komandai neizdodas pārslēgt līgumus ar esošajiem klientiem
  • uzņēmumam ir labs produkts vai pakalpojums, bet klienti to nepērk
  • pārdošanas komanda izvairās no „aukstiem” zvaniem

Par ko ir B2B pārdošanas apmācības?

Pārdošana B2B segmentā ir mācības, kas palīdz pārdevējiem apgūt pamatprincipus darbā ar biznesa klientiem. Programmas dalībnieki iemācās izzināt klienta vajadzības un panākt viņa uzticēšanos. Tāpat dalībnieki apgūst praktiskus instrumentus, kā paaugstināt pa tālruni sarunāto tikšanās skaitu, kā pašiem sevi iedvesmot un motivēt aktīvi uzsākt, meklēt, piesaistīt jaunus klientus, un noslēgt jaunus darījumus.

Pirms īstenošanas programmu adaptējam klienta jomai un vajadzībām. Mēs iepazīstam uzņēmuma iekšējo vidi, pētām situācijas, ar kurām saskaras pārdošanas komanda un piepildām programmas saturu ar atbilstošiem piemēriem un praktiskiem risinājumiem.

Ko iegūst mācību dalībnieki?

  • pārliecība par sevi un produktu komunikācijā ar klientiem
  • spēja izprast klienta vajadzību un pielāgot tai piedāvājumu
  • prasme tikt galā ar klientu iebildumiem un efektīvi kaulēties
  • prasme pašorganizēties un motivēt sevi jaunu klientu piesaistei

Ko iegūst uzņēmums?

  • pārliecinošu un jaudīgu pārdošanas komandu
  • paplašinātu klientu bāzi
  • pārdošanas apjomu pieaugumu