pārdošanas mācības kā pārdot dārgāk

Kā pārdot dārgāk?

Palīdzam pārdevējiem atrast racionālus argumentus, kas palīdzēs pārdot produktu dārgāk​

mācības ieteicamas pārdevējiem, lielo klientu vadītājiem, veikalu vadītājiem ar pieredzi produktu un pakalpojumu pārdošanā​

ieteicamais dalībnieku skaits grupā – 6-12 cilvēki

praktiskie uzdevumi veido 70% no programmas satura

mācību ilgums: attālināti vai klātienē 3,5h x 2

Kad iesakām programmu “Kā pārdot dārgāk?”

  • neizdodas sasniegt pārdošanas rezultātus dārgo preču segmentā
  • pārdevēji nespēj pārliecinoši pārdot klientam vajadzīgo produktu
  • ir vajadzība strukturēt un uzlabot komunikāciju ar klientu gan klātienē, gan tiešsaistē

Par ko ir programma?

Programmas “Kā pārdot dārgāk?” mērķis ir palīdzēt pārvarēt domāšanas stereotipus un atrast racionālus argumentus, kas palīdzēs pārdot produktu klientiem. Mācību laikā tiks sagatavota klātienes un tiešsaistes sarunas struktūra un pārdevēja individuāla izaugsmes programma, kā arī izzināts, kuriem klientiem un kurās situācijas piedāvātais produkts ir labākais risinājums.

Programmas saturs

  • Es esmu profesionāls pārdevējs! Kompetences, pārliecība un mērķi: ko neaizmirst un par ko padomāt?​
  • Mana loma, atbildība un pārdošanas pienākumi uzņēmumā​
  • Pārdevējs kā eksperts: cik labi pārzinu savu klientu, produktu un to, kā veidojas cena?​
  • Kas ir dārgi un kāpēc pārdevēji izvairās piedāvāt dārgākas preces?​
  • Kādi stereotipi par cilvēkiem un situācijām ietekmē manu pārdošanas stilu?​

Praktiskā darbošanās: kuriem klientiem un kurās situācijas mans produkts ir labākais? ​

  • Pārdošanas sarunas struktūra klātienē un tiešsaistē: veiksmīgs sākums un rezultatīvs noslēgums​
  • Klienta vajadzību un vēlmju noteikšana: klausīšanās un jautājumu uzdošanas tehnikas​
  • Kā pareizi noprezentēt preci: ieguvumu akcentēšana, aicinājums izmēģināt klientam būtiskāko​
  • Kā panākt, lai klients nopirktu augstākas kategorijas preci, nekā bija plānojis?​
  • Pārliecinoša cenas nosaukšana: būtiskākie racionālie argumenti (kvalitāte, kalpošanas laiks, priekšrocības) ​
  • Piepārdošanas tehnika: klientu saistīto vajadzību izprašana​

Praktiskā darbošanās un situāciju analīze​

Ko iegūs dalībnieki?

  • Iemācīsies veidot pārdošanas sarunu, pareizi prezentēt preci, parādīt ieguvumu un nosaukt cenu ar pārliecību​
  • Pārvarēs domāšanas stereotipus, kas traucē pārdot dārgāk​
  • Atradīs racionālus argumentus, kādiem klientiem un kādās situācijās piedāvātais produkts ir labākā izvēle
  • Cels pašmotivāciju un pašvērtējumu​

Ko iegūs uzņēmums?

  • Palielinās pārdošanas apjomu​s