Darījumu pārrunas

Iemācām tehnikas un metodes, kā pārvērst sarunu ar potenciālo klientu par reālu darījumu un pārliecināt biznesa partneri par izdevīgākiem sadarbības nosacījumiem

mācības ieteicamas vadītājiem, pārdošanas konsultantiem

ieteicamais dalībnieku skaits grupā – 10 cilvēki

mācību ilgums: attālināti 3,5h x 4, klātienē 6h x 2

teorijas un praktisko uzdevumu sadalījums 30/70

Kādās situācijās iesakām darījumu pārrunu mācības?

  • vēlaties sagatavot jaunu pārdevēju komandu pirmajām pārrunām ar klientiem
  • plānojat uzsākt B2B vai B2C pārdošanas kampaņu un stiprināt esošās komandas pārrunu vadīšanas prasmes
  • pārdošanas komanda pārdod lēti
  • pārdošanas komandai neizdodas pārslēgt līgumus ar esošajiem klientiem izdevīgi

Par ko ir darījumu pārrunu mācības?

Darījumu pārrunu treniņš ir mācības par pārliecināšanas metodēm un tehnikām, pārrunu vadīšanas taktiku, struktūru un veidiem. Dalībnieki iemācās gatavoties pārrunām, apgūst ķermeņa valodas principus, uzzina, kā pielāgoties dažādiem pārrunu stiliem. Mācībās paredzēti vairāki praktiskie uzdevumi, modelējot pārrunu simulācijas.

Ko iegūst mācību dalībnieki?

  • Pārliecība par sevi – dalībnieki iemācās gatavoties pārrunām un mērķtiecīgi tās vadīt, nevis atstāt pašplūsmā
  • Labākas pārliecināšanas prasmes  – dalībnieki uzzina un praktiskajos uzdevumos izmēģina pārliecināšanas metodes un tehnikas
  • Attīstīta empātija pret klientiem un partneriem – dalībnieki iemācās izprast gan savas, gan citu cilvēku uzvedību pārrunu laikā
  • Uzlabotas konfliktu risināšanas prasmes – dalībnieki uzzina, kā reaģēt uz konfliktsituācijām pārrunu procesā un tās risināt.

Ko iegūst uzņēmums?

  • kompetenta un efektīva pārdošanas komanda
  • jauni sadarbības līgumi

Saistītie materiāli

INFOGRAFIKA “Tabu vārdi efektīvā komunikācijā”