mācības piemērotas vadītājiem, pārdošanas konsultantiem, klientu apkalpošanas speciālistiem
ieteicamais dalībniekus skaits grupā – 10 cilvēki
mācību ilgums: attālināti 3,5h x 4, klātienē 6h x 2
programmā iekļauti 8 praktiski uzdevumi
20. gadsimta sākumā psihologs Viljams Moltons Mārstons (William Moulton Marston) radīja modeli, kurā iedalīja četrus personības jeb uzvedības tipus: dominējošais, ietekmējošais, līdzsvarotais un apdomīgais (no anglu Dominance, Influence, Steadiness, Conscientiousness).
Piedāvājam mācības par četriem cilvēku uzvedības modeļiem un to kombinācijām. Dalībnieki iemācās izprast citu uzvedību un pielāgoties tai, lai panāktu vēlamo rezultātu, piemēram, veiksmīgi noslēgt biznesa pārrunas, atrisināt konfliktu ar klientu, uzlabot mikroklimatu komandā. Mācībās paredzēti 8 praktiski uzdevumi, kas ļauj dalībniekiem jau treniņa laikā izmantot gūtās zināšanas, modelējot darba situācijas.