mācības paredzētas klientu apkalpošanas speciālistiem un vadītājiem
ieteicamais dalībniekus skaits grupā – 10 cilvēki
mācību ilgums: attālināti 3,5h x 4, klātienē 6h x 2
praktiskie uzdevumi veido 70% no programmas satura
“Efektīva klientu apkalpošana pa tālruni” ir mācību programma, kas palīdz klientu konsultantiem iegūt un attīstīt komunikācijas iemaņas darbā ar klientiem. Mācību praktiskie uzdevumi ļauj dalībniekiem trenera klātbūtnē izmēģināt apgūtās zināšanas praksē un sagatavoties sarunai ar reālo klientu pa telefonu. Starp mācību sesijām ir paredzēti attīstības uzdevumi, lai dalībnieki trenētu apgūtās zināšanās un prasmes reālās darba situācijās.
Programma sniedz atbildes uz šādiem jautājumiem:
Pirms mācībām programmu adaptējam klienta jomai un vajadzībām: iepazīstam uzņēmuma specifiku, pētām situācijas, ar kurām saskaras klientu apkalpošanas komanda un piepildām programmas saturu ar atbilstošiem piemēriem un praktiskiem risinājumiem.