KLIENTA VAJADZĪBA: izstrādāt zināšanu pārvaldības stratēģiju, kas palīdzēs strukturēt darbinieku mācību vajadzību apzināšanu, mācību plānošanu, īstenošanu un novērtēšanu
WIN PARTNERS RISINĀJUMS: izstrādāt un novadīt procesu, kādā klients nonāks līdz gatavai stratēģijai
REZULTĀTS: 4 cilvēku darba grupa trenera vadībā izstrādāja stratēģiju un uzsāka tās ieviešanu, organizējot mācības pirmā un otrā līmeņa vadītājiem
Lai veicinātu darbinieku zināšanu un prasmju attīstību, Finanšu ministrija regulāri organizē mācības, kuras vada gan iekšējie, gan ārējie treneri. Pieaugot organizēto mācību skaitam, FM personāla vadības komanda nonāca pie vajadzības strukturēt mācību plānošanas un organizēšanas procesu un maksimāli pielāgot to organizācijas stratēģiskiem mērķiem. Tika pieņemts lēmums veidot zināšanu pārvaldības stratēģiju. Mērķis, ko gribēja panākt klients, – izveidot un aprakstīt procesu, kas iekļauj šādus posmus:
Procesa izveide prasīja vairāku pušu iesaisti, tāpēc efektīvākai koordinēšanai klients nolēma piesaistīt moderatoru – ekspertu, kurš varētu secīgi, pa soļiem, novadīt stratēģijas izveidi.
WIN partners sadarbībā ar klientu izstrādāja projektu, kura mērķis bija nonākt līdz gatavai stratēģijai un skaidriem soļiem tās ieviešanā.
No WIN partners puses moderatora-trenera lomu uzņēmās Aldis Zauls.
Klienta pusē darbam šajā projektā izveidoja četru cilvēku darba grupu. Tajā piedalījās pārstāvji no personāla departmenta.
Projekta īstenošana notika šādos soļos:
Mārīte Krišāne, FM Personālvadības departamenta direktore:
“Mācību rezultātā esam pilnveidojuši mācību pieteikumu sistēmu, padarot to strukturētāku, skaidrāk definējot mācību pamatojumu, mērķi, mērījumus un to izvērtēšanu, tādejādi efektīvāk veidojot darbinieku iegūto zināšanu un prasmju pārnesi uz darba vidi.
Iegūtās zināšanas vadītājiem palīdz un ir noderīgas ne tikai mācību procesa organizēšanā, bet arī ikdienas darbā – darbinieku individuālo pārrunu veikšanā, sanāksmju vadīšanā un labākas komunikācijas veidošanā.
Paldies WIN partners par veiksmīgo sadarbību!”