
Pacel tradicionālās sporta spēles un ierastās komandas saliedēšanas aktivitātes jaunā līmenī – ieguldi savos darbiniekos, veido komandas izaugsmi un pavadi ar kolēģiem jēgpilnu laiku!
Piedāvājam unikālu pieredzi – aktīvu 1-2 dienu programmu, kuras centrā ir komandas saliedēšana caur zināšanu apguvi un praktisku pieredzi.
Lasi arī mūsu E-krātuves ierakstu un uzzini vairāk: Kā izvēlēties piemērotāko saliedēšanas aktivitāti savai komandai?
Iepazīsties ar mūsu sadarbības partneru piedāvātajām saliedēšanas aktivitātēm:
Kad iesakām komandas saliedēšanas spēli “Izdzīvotājs”?
Par ko ir komandas saliedēšanas spēle “Izdzīvotājs”?
“Izdzīvotājs” ir iespēja komandai caur spēli attīstīt piecas svarīgas prasmes veiksmīgai sadarbībai:
Komanda izvēlas no prasmju saraksta vismaz trīs, kuras vēlas attīstīt spēles procesā. Katrai prasmei tiek veltīta viena spēles sesija. Sesijas beigās notiek refleksijas saruna, kurā trenera vadībā dalībnieki izrunā spēlē piedzīvotās situācijas un to, kā tās var pārnest uz darba ikdienu. Viena sesija ilgst 2 stundas.
“Izdzīvotājs” spēlējams gan klātienē, gan tiešsaistē. Ja spēle notiek attālināti, tad katram dalībniekam nepieciešams savs dators ar “Zoom” programmu un atsevišķa telpa.
Ko iegūs spēles dalībnieki?
Ko iegūs uzņēmums?
optimālais dalībnieku skaits: 10
spēles ilgums: 3 x 2h vai 5 x 2h
EscapeCar – tas ir aizrautīgs laiks, ko komanda pavada meklējot pavedienus, risinot uzdevumus, lai izkļūtu ārā no auto. Tas ir komunikācijas treniņš, spēja sastrādāties limitētā laikā un telpā, atjautība, spēja izprast un savienot lietu kopumu.
Komandas darbojas divos sastāvos:
Meklējot dažādus pavedienus gan mašīnā, gan ārā, komandas risina uzdevumus, lai mašīnā esošie cilvēki pēc iespējas ātrāk izkļūtu laukā.
Ko iegūs spēles dalībnieki?
Ko iegūs uzņēmums?
Saliedētāku komandu, kura strādās efektīvāk un būs gatava uzņemties atbildību un pieņemt lēmumus. Kā arī, jautru kopābūšanu ar pievienoto vērtību.
Uzdevumu aplis ir lielisks veids kā limitētā laikā izdzīvot lielisku aktivitāšu klāstu ar dinamiku un pozitīvām emocijām. Sākotnēji klātesošie tiek sadalīti komandās pa 10 cilvēkiem.
Moderators sagatavo dalībniekus, izstāsta spēles konceptu un palaiž komandas darbībā – katra komanda dodas uz savu uzdevuma staciju, kur pavada 25 minūtes. Šajā laikā katra komanda cenšas iegūt pēc iespējas labāku rezultātu.
Kad visas aktivitātes ir izietas, tiek savilkti rezultāti un rīkota apbalvošana.
Aizraujoša komandas izlaušanās spēle, kurā viena komanda strādā kopīga mērķa labā – lai automašīnā ieslodzītie cilvēki tiktu no tās ārā pa auto bagāžnieku. Komandai limitētā telpā un laikā ir jāatrod pavedieni, jāatšķetina dažādi uzdevumi, lai iegūtu kodu bagāžnieka durvju atvēršanai. Tā ir lieliska pieredze, pārbaudījums, izaicinājums un forša aktivitāte komandai.
Tās ir radio vadāmo auto sacensības, kur uz ierobežota, speciāla spēles laukuma tiek izvietoti vairāki radio vadāmie auto. Pie katra auto pults dodas kāds no komandas dalībniekiem, kuri uzsāk auto izdzīvošanas sacensības – katra uzdevums ir censties no apļa izstumt citus auto un pašam noturēties visilgāk, lai uzvarētu.
Iespēja individuāli doties virtuālās realitātes dažādu speļu un uzdevumu piedzīvojumā. Lieliska blakus aktivitāte un izklaide. Kamēr komandas dalībnieki darbojas kādā no divām Virtuālās Realitātes stacijām, pārējiem ir iespēja uz ekrāniem sekot līdzi un redzēt spēlē notiekošo.
Komanda dodas konstrukcijas, jeb raķešu būves uzdevumā. Dalībniekiem tiek iedoti limitēti izejmateriāli, no kuriem jauzbūvē 5 raķetes. Kad inženieri ir pastrādājuši, visi dodas ar raķetam uz to palaišanas vietu.
Notiek visu raķešu izšaušana un tiek mērīts katras raķetes attālums. No pieciem mēģinājumiem tiek ieskaitīti trīs labākie rezultāti, kas summējas un veido komandas rezultātu.
Iepriekš tiek sagatavota organizācijai pielāgota puzle ar tās simboliku vai uz organizāciju attiecināmu ainavu. Komandas uzdevums ir limitētā laikā salikt pēc iespējas lielāku daļu no puzles. Beigās tiek saskaitīti puzlē saliktie kauliņi un piefiksēts rezultāts.
Visa komanda uzsāk atjautības un zināšanu pārbaudi. Quiz jeb viktorīna notiek tās dalībniekiem pieslēdzoties spēlei caur telefonu, kur tiek fiksētas atbildes. Dalībnieku uzdevums ir ne tikai atbildēt pareizi uz jautājumu, bet arī izdarīt to pēc iespējas ātrāk, lai iegūtu vairāk punktus. Turpat,spēles norises vietā, uz ekrāna pēc katra jautājuma ir redzama līderu tabula un TOP dalībnieku punkti. Viktorīnas uzvarētāja rezultāts tiek piefiksēts un strādā kā kopējais komandas rezultāts.
Viktorīnas jautājumus un tēmas ir iespējams pielāgot organizācijas vērtībām, faktiem, konkrētajā dienā apgūtajai informācijai, vai pasaulīgiem un interesantiem faktiem.
Spriedzes pilns uzdevums, kura dalībniekiem jāvada viens cilvēks, lai nokļūtu no punkta A uz punktu B. Spēles sākumā tiek parādīta karte kā nokļūt no sākuma punkta uz beigu punktu, kas dalībniekiem jāiegaumē.
Uz zemes ir izvietots spēles laukums ~3x4m, kuru veido ~35 plāksnes. Komanda virza vienu dalībnieku pēc savas atmiņas pa spēles laukumu, katrā gājienā atklājot jeb apgriežot vienu plāksni. Dalībnieks, kurš virzās pa spēles laukumu nedrīkst uzkāpt uz X plāksnes, tad spēle beidzās. Uzdevums ir iziet visu ceļu pa korektajām plāksnēm un nonakt spēles laukuma otrā pusē.
Kas ir “Izbraukuma apdrukas darbnīca”?
Tā ir mobilā sietspiedes apdrukas darbnīca, kas piedāvā unikālu pieredzi – iespēju apdrukāt apģērbu “dzīvajā” – tieši pasākuma laikā un iejusties sietspiedēja lomā. Apmeklētājiem bieži tā ir pirmā reize, kad viņi ierauga, kā darbojas un izskatās apģērba apdruka sietspiedē.
Šī pieredze notiek profesionāla aprīkojuma un zinoša personāla pavadībā.
Pieredze:
Komandai tiks nodrošināta unikāla pieredze ielūkojoties un piedzīvojot apdrukas procesu, gan iesaistoties procesā, gan radot jaunus un unikālus dizainus.
Apdrukas iespējas:
Tehniskais nodrošinājums: