Pacel tradicionālās sporta spēles un ierastās komandas saliedēšanas aktivitātes jaunā līmenī – ieguldi savos darbiniekos, veido komandas izaugsmi un pavadi ar kolēģiem jēgpilnu laiku!
Piedāvājam unikālu pieredzi – aktīvu 1-2 dienu programmu, kuras centrā ir komandas saliedēšana caur zināšanu apguvi un praktisku pieredzi.
Lasi arī mūsu E-krātuves ierakstu un uzzini vairāk: Kā izvēlēties piemērotāko saliedēšanas aktivitāti savai komandai?
Iepazīsties ar mūsu sadarbības partneru piedāvātajām saliedēšanas aktivitātēm:
Komanda izvēlas no prasmju saraksta vismaz trīs, kuras vēlas attīstīt spēles procesā. Katrai prasmei tiek veltīta viena spēles sesija. Sesijas beigās notiek refleksijas saruna, kurā trenera vadībā dalībnieki izrunā spēlē piedzīvotās situācijas un to, kā tās var pārnest uz darba ikdienu. Viena sesija ilgst 2 stundas.
“Izdzīvotājs” spēlējams gan klātienē, gan tiešsaistē. Ja spēle notiek attālināti, tad katram dalībniekam nepieciešams savs dators ar “Zoom” programmu un atsevišķa telpa.
optimālais dalībnieku skaits: 10
spēles ilgums: 3 x 2h vai 5 x 2h
EscapeCar – tas ir aizrautīgs laiks, ko komanda pavada meklējot pavedienus, risinot uzdevumus, lai izkļūtu ārā no auto. Tas ir komunikācijas treniņš, spēja sastrādāties limitētā laikā un telpā, atjautība, spēja izprast un savienot lietu kopumu.

Meklējot dažādus pavedienus gan mašīnā, gan ārā, komandas risina uzdevumus, lai mašīnā esošie cilvēki pēc iespējas ātrāk izkļūtu laukā.
Uzdevumu aplis ir lielisks veids kā limitētā laikā izdzīvot lielisku aktivitāšu klāstu ar dinamiku un pozitīvām emocijām. Sākotnēji klātesošie tiek sadalīti komandās pa 10 cilvēkiem.
Moderators sagatavo dalībniekus, izstāsta spēles konceptu un palaiž komandas darbībā – katra komanda dodas uz savu uzdevuma staciju, kur pavada 25 minūtes. Šajā laikā katra komanda cenšas iegūt pēc iespējas labāku rezultātu.
Kad visas aktivitātes ir izietas, tiek savilkti rezultāti un rīkota apbalvošana.
Spriedzes pilns uzdevums, kura dalībniekiem jāvada viens cilvēks, lai nokļūtu no punkta A uz punktu B. Spēles sākumā tiek parādīta karte kā nokļūt no sākuma punkta uz beigu punktu, kas dalībniekiem jāiegaumē.
Uz zemes ir izvietots spēles laukums ~3x4m, kuru veido ~35 plāksnes. Komanda virza vienu dalībnieku pēc savas atmiņas pa spēles laukumu, katrā gājienā atklājot jeb apgriežot vienu plāksni. Dalībnieks, kurš virzās pa spēles laukumu nedrīkst uzkāpt uz X plāksnes, tad spēle beidzās. Uzdevums ir iziet visu ceļu pa korektajām plāksnēm un nonakt spēles laukuma otrā pusē.
Kas ir “Izbraukuma apdrukas darbnīca”?
Tā ir mobilā sietspiedes apdrukas darbnīca, kas piedāvā unikālu pieredzi – iespēju apdrukāt apģērbu “dzīvajā” – tieši pasākuma laikā un iejusties sietspiedēja lomā. Apmeklētājiem bieži tā ir pirmā reize, kad viņi ierauga, kā darbojas un izskatās apģērba apdruka sietspiedē.
Šī pieredze notiek profesionāla aprīkojuma un zinoša personāla pavadībā.

Pieredze:
Komandai tiks nodrošināta unikāla pieredze ielūkojoties un piedzīvojot apdrukas procesu, gan iesaistoties procesā, gan radot jaunus un unikālus dizainus.