programma konflikts kā iespēja | WIN partners

Konflikts kā iespēja

Mācību programma sniedz ieskatu par konfliktu rašanās cēloņiem, iespējamiem attīstības scenārijiem un pārvarēšanas stratēģijām.

mācības paredzētas komandām, kuras strādā augsta stresa apstākļos un kuru ikdienas darbs saistīts ar konfliktsituāciju risināšanu

optimālais dalībnieku skaits: 10 darbinieki

70% no programmas satura veido praktiskie uzdevumi

mācību ilgums: attālināti 3,5h x 2, klātienē 6h

Kādās situācijās iesakām programmu “Konflikts kā iespēja”?

  • Kolektīviem, kuru darba ikdiena saistīta ar konfliktu risināšanu
  • Darbiniekiem, kuri strādā klientu apkalpošanā un pārdošanā
  • Komandām, kurās bieži atkārtojas konflikti

Par ko ir programma “Konflikts kā iespēja”?

Mācību programma sniedz ieskatu par konfliktu rašanās cēloņiem, iespējamiem attīstības scenārijiem un  pārvarēšanas stratēģijām. Mācību laikā ir iespēja veikt aktuālo profesionālās vides konfliktsituāciju gadījumu analīzi, kā arī pēc tam strādāt ar tiem supervīzijā.

Programmas saturs:

Emociju loma konfliktā

  • Kā atpazīt un regulēt emocijas?
  • Kādas funkcijas emocijas pilda komunikācijā un kā ietekmē manu un citu cilvēku rīcību?
  • Kā es varu palīdzēt sev, kad piedzīvoju “uzbrukumus” no klientiem/kolēģiem?
  • Ko man var pastāstīt klienta/kolēģa dusmas?

Konflikta rašanās cēloņi

  • Konflikta pozitīvie aspekti
  • Vērtību, informācijas, vajadzību, gaidu sadursmes
  • Kā izprast savu un otra pozīciju un intereses konfliktā?
  • Pamats sadarbībai: prasme klausīties un uzdot precizējošus jautājumu

Iespējamie konflikta attīstības scenāriji

  • Dažādas metodes, ko varam izmantot konflikta analizēšanai
  • Kā spēt paskatīties uz konfliktu sistēmiski?
  • Sarunu vadīšanas stratēģijas (Hārvardas metode)

Konflikta risināšanas stratēģijas

  • Vajadzību apzināšanās nozīme
  • Konflikta kartēšana- metode konflikta analīzei un risinājuma meklēšanai
  • Risinājumu meklēšanas etapi
  • Kā saprast, kad konflikts ir atrisināts?
  • Produktīvi atrisināts konflikts kā pamats ilgtermiņa attiecībām ar klientiem

Ko iegūs mācību dalībnieki?

  • Iemācīsies atpazīt iespējamā konflikta pazīmes un riskus
  • Trenēs prasmi atpazīt un vadīt emocijas
  • Apgūs prasmi pielietot dažādas konflikta risināšanas stratēģijas

Ko iegūs uzņēmums?

  • Emocionāli stabilāku darba vidi kolektīvā
  • Mazāk klientu sūdzību