Mākslīgais intelekts pārdošanas efektivitātei

Programma ir veidota, lai pārdošanas komandas varētu praktiski un nekavējoties sākt izmantot mākslīgā intelekta sniegtās priekšrocības, neatkarīgi no iepriekšējās pieredzes

mācības paredzētas pārdošanas un mārketinga speciālistiem, kā arī uzņēmumu vadītājiem

dalībnieku skaits: līdz 15 cilvēkiem

ilgums: 6 stundas

treneris: Valters Slava

Kāpēc šī programma ir aktuāla?

Mākslīgais intelekts (MI) strauji maina pārdošanas ainavu – komandas, kas prasmīgi izmanto šīs tehnoloģijas, sasniedz ievērojamu konkurences priekšrocību. Jaunākie pētījumi to skaidri apliecina:

  • McKinsey & Company pētījums (2023) atklāj, ka pārdošanas komandas, kas efektīvi izmanto MI rīkus, samazina administratīvo uzdevumu laiku par vidēji 27%, ļaujot vairāk koncentrēties uz klientu attiecībām
  • Salesforce State of Sales ziņojumā (2023) secināts, ka MI tehnoloģiju izmantošana potenciālo klientu kvalifikācijā paaugstina precizitāti par 37% un saīsina pārdošanas ciklu par 23%
  • Harvard Business Review pētījums (2022) par MI ietekmi uz B2B pārdošanu parāda, ka personalizēti ziņojumi, kas veidoti ar MI palīdzību, paaugstina atbildes rādītājus par 26% salīdzinājumā ar tradicionālajām metodēm

Kam šī programma ir piemērota?

  • Pārdošanas vadītājiem, kuri vēlas modernizēt savu komandu darbu
  • B2B un B2C pārdošanas speciālistiem
  • Pārdošanas atbalsta personālam
  • Mārketinga speciālistiem, kuri strādā ciešā saiknē ar pārdošanas komandām
  • Uzņēmējiem, kuri paši vada pārdošanas procesus

Programmas saturs

  • MI pamatprincipi un to pielietojums pārdošanā
  • Ģeneratīvais MI vs analītiskais MI – atšķirības un izmantošanas gadījumi
  • Pašreizējās iespējas un ierobežojumi pārdošanas procesā
  • Ētiskie apsvērumi un personas datu aizsardzība
  • Visefektīvākie MI rīki dažādiem pārdošanas posmiem
  • Salīdzinājums: bezmaksas vs maksas risinājumi
  • Praktiska demonstrācija un rīku salīdzinājums reālajā laikā
  • Kā pareizi formulēt jautājumus, lai MI sniegtu vērtīgas atbildes
  • Praktiskas metodes efektīvu promptu veidošanai dažādiem pārdošanas uzdevumiem
  • Iteratīva pieejas uzlabošana, balstoties uz saņemtajiem rezultātiem
  • Personalizētu e-pastu veidošana dažādām mērķauditorijām, izmantojot MI
  • LinkedIn vēstuļu un satura optimizācija ar MI rīkiem
  • Atbilžu un sekojošo ziņojumu automatizācija
  • Pārdošanas automatizācijas stratēģiju izveide bez programmēšanas prasmēm
  • No-code platformu un MI risinājumu integrācija
  • Darbplūsmu automatizācija potenciālo klientu kvalificēšanai un pārdošanas piltuvei
  • Praktiskas metodes procesu optimizācijai, izmantojot MI un automatizāciju

Ko iegūs dalībnieki?

  • Praktiski pielietojamas prasmes MI rīku izmantošanā jau nākamajā darba dienā
  • Gatavus promptu šablonus dažādiem pārdošanas scenārijiem
  • Personalizētu stratēģiju MI integrēšanai savos pārdošanas procesos
  • Konkurences priekšrocības mūsdienu tehnoloģiju pielietošanā
  • Laika ekonomiju administratīvajiem uzdevumiem, ļaujot fokusēties uz attiecību veidošanu

Ko iegūs uzņēmums?

  • Efektīvāku pārdošanas komandu ar mazākiem administratīvajiem izdevumiem
  • Ātrāku reakcijas laiku uz klientu pieprasījumiem
  • Konsekventāku komunikāciju ar potenciālajiem klientiem
  • Labāku datu izmantošanu pārdošanas lēmumu pieņemšanā
  • Pārdošanas komandas digitālo prasmju uzlabošanu bez nepieciešamības pēc specializētiem IT resursiem

Mācību metodes

Programma apvieno teorētiskās zināšanas ar praktiskiem uzdevumiem:

  • Interaktīvas demonstrācijas ar reāliem MI rīkiem
  • Praktiskas sesijas promptu veidošanai un testēšanai
  • Darbs mazās grupās pie pārdošanas procesu analīzes
  • Individuāla konsultācija par MI integrēšanu dalībnieku ikdienas darbā
  • Reālu pārdošanas gadījumu risināšana ar MI atbalstu

Kāpēc izvēlēties tieši šo programmu?

  • Praktiska pieeja – fokuss uz reāliem pārdošanas scenārijiem, nevis abstraktu teoriju
  • Nekavējoties pielietojamas zināšanas – dalībnieki aizies ar gataviem rīkiem un risinājumiem
  • Atbilstoša jebkuram prasmju līmenim – programma piemērota gan iesācējiem, gan pieredzējušiem tehnoloģiju lietotājiem
  • Aktuāla informācija – programma regulāri tiek atjaunināta, iekļaujot jaunākos MI rīkus un tendences

Investīcija mākslīgā intelekta prasmēs šodien nozīmē pārdošanas efektivitātes pieaugumu rīt.

Piesakieties programmai “Mākslīgais intelekts pārdošanas efektivitātei” un sāciet izmantot nākotnes tehnoloģijas jau tagad.