No spriedzes uz sapratni: uzticības tilts ar klientu

Attīsti prasmes, kas palīdzēs ne tikai risināt problēmas, bet arī stiprināt attiecības ar klientiem!

mācības paredzētas jebkuram uzņēmuma darbiniekam

ieteicamais dalībnieku skaits grupā līdz 12 cilvēkiem

trenere: Daina Einberga

praktiski uzdevumi veido 70% no programmas satura

mācību ilgums: attālināti 3h, klātienē 3h

Par ko ir programma?

Darbs ar klientiem var būt izaicinošs, it īpaši krīzes situācijās, kad nepieciešama gan ātra problēmu risināšana, gan emocionālā līdzsvara saglabāšana. Šī apmācība palīdzēs attīstīt prasmes, kas nepieciešamas veiksmīgai komunikācijai un attiecību uzturēšanai pat visgrūtākajos brīžos.

Programmas saturs:

  • problēmu definēšana un sāpju izrunāšana – kā identificēt klienta patiesās vajadzības un bažas
  • kā runāt ar klientu krīzes laikā? – efektīvas komunikācijas stratēģijas un paņēmieni
  • kā saglabāt attiecības ar klientu ilgtermiņā? – uzticības un lojalitātes veidošana
  • kādas frāzes lietot un nelietot? – valodas ietekme uz sarunas iznākumu
  • kā palikt draudzīgam klientam, neļaujot sagraut sevi? – robežu noteikšana un emocionālās noturības uzturēšana

Dalībnieki apgūs metodes, kā:

  • risināt konfliktsituācijas un saglabāt klientu uzticību
  • pārvaldīt savas emocijas, nezaudējot profesionālismu
  • runāt ar klientiem tā, lai veidotu ilgtermiņa attiecības

Ko iegūst dalībnieki?

  • uzlabota spēja vadīt sarežģītas sarunas – efektīva konfliktu risināšana un krīzes pārvaldība
  • praktiskas komunikācijas tehnikas – rīki ilgtermiņa attiecību uzturēšanai ar klientiem
  • palielināta emocionālā noturība – spējas saglabāt līdzsvaru un profesionālismu ikdienas darbā