mācības piemērotas mazumtirdzniecības tīklu vadītājiem, pārdevējiem, uzņēmumu iekšējiem treneriem
ieteicamais dalībniekus skaits grupā – 10 cilvēki
praktiskie uzdevumi veido 70% no programmas satura
mācību ilgums: attālināti 3,5h x 4, klātienē 6h x 2
Pārdošana B2C segmentā ir mācības, kas palīdz pārdevējiem un klientu apkalpošanas speciālistiem apgūt pamatprincipus darbā ar klientiem. Programmas dalībnieki iemācās mērķtiecīgi virzīt sarunu ar klientu, pielietot likumu 1:3 darbā ar klientu iebildumiem un papildinošo pārdošanu, apgūst algoritmu sarežģītās pārdošanas situācijās un nestandarta situāciju vadīšanas prasmes. Tāpat apgūst SPIN metodi, kas palīdz uzdot klientam īstos jautājumus.