Pārdošana B2C segmentā

Palīdzēsim Tavai komandai noslīpēt pārdošanas un klientu apkalpošanas prasmes. Dalībnieki mācīsies izprast klienta „sāpi”, un kā jūsu produkts vai pakalpojums palīdz to risināt.
mācības piemērotas mazumtirdzniecības tīklu vadītājiem un pārdevēji, uzņēmumu iekšējiem treneriem.
ieteicamais dalībniekus skaits grupā – 10 cilvēki
praktiskie uzdevumi veido 70% no programmas satura
mācības notiek 16 stundas
Programmu var apgūt arī tiešsaistē Zoom un MS Teams platformās
aptuvenās izmaksas grupai ar 10 dalībniekiem – 3600 eiro

Kad iesakām B2C pārdošanas mācības?

  • uzņēmumam nav vienota klientu apkalpošanas standarta
  • uzņēmumam ir labs produkts vai pakalpojums, bet klienti to nepērk
  • pārdošanas komanda vairās no „aukstiem” zvaniem
  • uzņēmumā netiek sistemātiski analizēta klientu pieredze

Par ko ir B2C pārdošanas mācības?

Pārdošana B2C segmentā ir mācības, kas palīdz pārdevējiem un klientu apkalpošanas speciālistiem apgūt pamatprincipus darbā ar klientiem. Programmas dalībnieki iemācās mērķtiecīgi virzīt sarunu ar klientu, pielietot likumu 1:3 darbā ar klientu iebildumiem un papildinošo pārdošanu, apgūst algoritmu sarežģītās pārdošanas situācijās un nestandarta situāciju vadīšanas prasmes. Tāpat apgūst SPIN metodi, kas palīdz uzdot klientam īstos jautājumus.

Ko iegūst mācību dalībnieki?

  • pārliecība par sevi un produktu komunikācijā ar klientiem
  • spēja izprast klienta vajadzību un pielāgot tai piedāvājumu
  • prasme tikt galā ar klientu iebildumiem
  • apgūti klientu apkalpošanas labās prakses principi

Ko iegūst uzņēmums?

  • pārliecinošu un jaudīgu pārdošanas komandu
  • paplašinātu klientu bāzi
  • uz klienta vajadzībām orientētu apkalpošanas procesu