
pakalpojums paredzēts uzņēmumiem, kas vēlas izanalizēt un sakārtot pārdošanas procesu
kompānijai ar pārdošanas nodaļu līdz 10 darbiniekiem auditam tiek plānotas 30-45 h
visi audita posmi var tikt īstenoti arī tiešsaistē
Pārdošanas audits ir visaptveroša pārdošanas procesa analīze uzņēmumā. Audits ietver pārdošanas stratēģijas pārskatu, pārdošanas komandas darba izvērtēšanu, datu un pārdošanas atbalsta programmatūras analīzi. Pārdošanas audita noslēgumā uzņēmums saņem priekšlikumus pārdošanas mērķu sasniegšanai, piemēram, kas esošajā pārdošanas procesā uzlabojams, no kādām darbībām ir vēlams atteikties un kādi papildus soļi ieviešami.
Projektu īsteno un rekomendācijas izstrādā vairāki WIN partners biznesa konsultanti. Viens no viņiem ir projekta vadītājs, kurš komunicē ar klientu un vada pārējo iesaistīto konsultantu darbu.