Pārdošanas vadība CRM sistēmā

Palīdzam izveidot pārdošanas tuneli ar nozarei pielāgotiem posmiem, vienoties ar pārdošanas komandu par CRM sistēmas ikdienas lietošanas noteikumiem ar mērķi nodrošināt pārdošanas rezultātu vadību un pārdošanas KPI uzlabošanos.
pakalpojums paredzēts pārdošanas komandas darbiniekiem: vadītājiem, projektu vadītājiem, pārdošanas speciālistiem
ieteicamais dalībnieku skaits: no 3 līdz 5
formāts: diskusiju un pieredzes apmaiņa (workshop)
sesiju ilgums: 8h gatavošanās aktivitātes + 16h sesijas
programmu var apgūt arī tiešsaistē

Kādās situācijās iesakām praktiskās sesijas “Pārdošanas vadība CRM sistēmā”?

  • CRM sistēmas lietošana nav efektīva un nesniedz vēlamo rezultātu
  • pārdošanas tunelī ir daudz iesāktu darījumu, bet rezultāta nav
  • pārdošanas speciālists nezina un nemāk atbildēt, kas notiek ar darījumu un kas jādara, lai to noslēgtu
  • katrs pārdošanas speciālists pilda CRM sistēmas aktivitātes pa savam vai nepilda vispār
  • nav izpratnes par CRM sistēmas nozīmi pārdošanas rezultātu sasniegšanā

Par ko ir šīs sesijas?

Praktisko sesiju “Pārdošanas vadība CRM sistēmā” mērķis ir palīdzēt klienta pārdošanas komandai izveidot pārdomātu pārdošanas tuneli CRM sistēmā ar nozarei pielāgotiem pārdošanas posmiem, atsekošanas uzdevumiem un izmērāmiem KPI.

Dalībnieki trenera Valtera Gražuļa vadībā veido jaunu CRM sistēmas lietošanas konceptu un realizē izmaiņas tās lietošanā, saprotot kā prasmīgi un efektīvi iniciēt un noslēgt darījumus, sasniedzot uzņēmuma KPI.

Ko iegūst sesiju dalībnieki?

  • izpratni par CRM sistēmas lietošanu un iespējām, kas palīdz sakārtot un vienkāršot ikdienu
  • iemaņas ātri un ērti fiksēt informāciju, plānot pārdošanas aktivitātes un noteikt prioritātes darbā ar savu klientu portfeli
  • spēju vadīt savu darba rezultātu un sasniegt uzņēmumā noteiktus KPI.

Ko iegūst uzņēmums?

  • pārdomātu pārdošanas tuneli
  • lielāku darījumu skaitu un īsāku darījuma noslēgšanas ciklu
  • sakārtotu darba vidi, kas dara pārdošanas komandu efektīvāku
  • ērtāku KPI izpildes atsekošanu un pārdošanas aktivitāšu plānošanu