
pakalpojums paredzēts pārdošanas komandas darbiniekiem: vadītājiem, projektu vadītājiem, pārdošanas speciālistiem
formāts: 20% pārdošanas tehnikas; 30% trenera demonstrējumi sistēmā; 50% individuāls darbs analizējot vai uzlabojot darbu CRM
sesiju ilgums: 8h gatavošanās aktivitātes + 16h sesijas vai 6h klātienē bez izpētes
tiešsaistē vai klātienē, ar iespēju pievienot 1:1 Upskill individuālās sesijas
Izmaksas: 124 Eur + PVN dalībniekam (grupa 15 dalībnieki)
Treneri:
Valters Gražulis, (Pipedrive)
Juris Habermanis un Renārs Ozoliņš (Salesforce)
Jekaterina Vanaga, Elva Baltics (Microsoft Dynamics 365)
Sesiju mērķis — palīdzēt pārdošanas komandai izveidot strukturētu un efektīvu pārdošanas tuneli CRM sistēmā, pielāgotu konkrētās nozares specifikai. Tas ietver pārdošanas posmu definēšanu, skaidrus atsekošanas uzdevumus un izmērāmus KPI, kas tieši sasaistīti ar biznesa rezultātiem.
Trenera vadībā dalībnieki izstrādā jaunu CRM lietošanas pieeju un ievieš praktiskas izmaiņas ikdienas darbā. Rezultātā komanda ne tikai apgūst, kā pārliecinoši virzīt un noslēgt darījumus, bet arī konsekventi sasniegt uzņēmuma pārdošanas mērķus un KPI.
Reālu klientu ierakstu analīze un uzdevumu noteikšana
Mēneša aktivitāšu plānošana CRM vidē (ne Excel)
Komandas sapulces, runājot skaitļos, ne subjektīvos vērtējumos
*Mācību moduļi var tikt pielāgoti vai samazināti, atkarībā no uzņēmuma izmantotās CRM sistēmas un darbiniekupraktiskās pieredzes CRM sistēmas izmantošanā.