pakalpojums paredzēts pārdošanas komandas darbiniekiem: vadītājiem, projektu vadītājiem, pārdošanas speciālistiem
ieteicamais dalībnieku skaits: no 3 līdz 5
formāts: diskusiju un pieredzes apmaiņa (workshop)
sesiju ilgums: 8h gatavošanās aktivitātes + 16h sesijas
programmu var apgūt arī tiešsaistē
Praktisko sesiju “Pārdošanas vadība CRM sistēmā” mērķis ir palīdzēt klienta pārdošanas komandai izveidot pārdomātu pārdošanas tuneli CRM sistēmā ar nozarei pielāgotiem pārdošanas posmiem, atsekošanas uzdevumiem un izmērāmiem KPI.
Dalībnieki trenera Valtera Gražuļa vadībā veido jaunu CRM sistēmas lietošanas konceptu un realizē izmaiņas tās lietošanā, saprotot kā prasmīgi un efektīvi iniciēt un noslēgt darījumus, sasniedzot uzņēmuma KPI.