mācības paredzētas ikvienam, kam ir būtiska spēja pārliecināt par savas idejas, produkta vai pakalpojuma būtiskumu un vērtību
optimālais dalībnieku skaits: 12 – 14 cilvēki
50% no programmas satura veido praktiskie uzdevumi
mācību ilgums: 2h attālināti vai klātienē
Sarunā ar klientu vai kolēģi nereti ir nepieciešama spēja savu ideju pasniegt tā, lai sarunu biedrs pieņemtu lēmumu par labu izteiktajam priekšlikumam. Šī mērķa sasniegšanai ir iespējams pareizā secībā sakārtot teikumus, lai maksimāli ērtā veidā pārliecinātu sarunu partneri par idejas izdevīgumu un virzītu to uz vēlamo lēmuma pieņemšanu.
Apgūstot metodi, biežāk būs iespējams “pārdot” savu ideju, saglabājot labas attiecības.
Mācības pielāgojam tieši jūsu nozares vajadzībām un specifikai, piemeklējot īpašu pieeju, iesaistot dalībniekus diskusijās, simulācijās un praktiskos uzdevumos, lai nodrošinātu labāku prasmju apgūšanu un pielietošanu reālajā darbības vidē.