Rakstiskā komunikācija

Mācības sniegs principus, kā izvēlēties piemērotus vārdus, lai precīzi nodotu savu vēstījumu, tā veicinot labāku sadarbību un savstarpējo komunikāciju

Mācības paredzētas visu līmeņu vadītājiem, personālvadības un komunikācijas speciālistiem, dažādu nozaru darbiniekiem un konsultantiem, kuri vēlas paaugstināt savas rakstiskās komunikācijas prasmes, lai veicinātu labāku sadarbību un savstarpējo komunikāciju

optimālais dalībnieku skaits: vismaz 12 darbinieki

70% no programmas satura veido praktiskie uzdevumi, tādēļ kursa apguve ieteicama klātienē

Trenere: Elita Račiņa

mācību ilgums: attālināti: 3,5h x 2, klātienē: 6h

Par ko ir programma?

Šī programma paredzēta tiem, kuri vēlas uzlabot savu e-pasta rakstīšanas stilu un spēju strukturēt informāciju, lai precīzi un efektīvi izteiktu savu domu un nodotu skaidru vēstījumu

Ko iegūst mācību dalībnieki?

  • apgūst skaidru e-pastu veidošanas struktūru
  • iepazīst principus, kā izvēlēties piemērotus vārdus, lai precīzi un efektīvi izteiktu savu domu un nodotu savu vēstījumu
  • apgūst, kā identificēt un izcelt svarīgāko informāciju rakstiskajā komunikācijā, padarot to skaidru un viegli uztveramu
  • veiksmīgas sarakstes principu checklist

Ko iegūst uzņēmums?

  • darbiniekus, kas ar rakstiskās komunikācijas palīdzību spēj ātrāk un efektīvāk pārrunāt darba jautājumus un risināt problēmas
  • samazinātus pārpratumu riskus – strukturēta rakstiskā komunikācija noved pie mazāk pārpratumu un neskaidrību gadījumiem
  • skaidru un precīzu komunikāciju ar kolēģiem, klientiem un sadarbības partneriem

Programmas saturs:

  • Kā uztveram informāciju rakstiskā komunikācijā?
  • Kāds ir lietišķais rakstu valodas stils?
  • Kā noteikt sarakstes mērķi?
  • Kāda ir profesionālā sarakstes struktūra e-pasta komunikācijā?
  • Lietišķās sarakstes principi:
    valodas stils
    teksta struktūra
    gramatiskās konstrukcijas
  • Kvalitatīvs e-pasta virsraksts
  • Uzrunas forma
  • Skaidrs un kodolīgs saturs
  • Kā sadalīt e-pasta saturu blokos, lai informācija būtu viegli uztverama
  • Kāda ir e-pasta kultūra un kam sūtīt e-pastu (CC un BCC)
  • Kā parūpēties, lai pēc e-pasta seko vēlamās darbības, ko sagaidu?
  • Kā saskatīt kļūdas un saprast ko pilnveidot tekstos; atgādne par labas sarakstes principiem (checklist)