Kas mainās un, kas nemainās pārdošanā

Pēdējos gados esam saskārušies ar daudzām pārmaiņām pārdošanā – gan pozitīvām, gan izaicinošām. Pārdošana šajā posmā noteikti ir bijis izaicinājums uzņēmumu elastībai un radošumam. Iepazīsties ar galvenajām tirgus izmaiņām, kā arī padalies ar šo ziņu, kam pārdošana ir ikdiena.

  • Digitālā revolūcija noteikti ir ietekmējusi veidu kā strādājam. E-komercija un tiešsaistes pakalpojumi ir kļuvuši par neatņemamu biznesa sastāvdaļu, tāpēc uzņēmumi pielāgo savus pārdošanas kanālus, lai atbilstu šīm tendencēm. Komunikācija ar klientiem tagad ir vairāk digitāla, un mēs cenšamies būt tur, kur mūsu klienti ir visaktīvākie.
  • Pārdošana notiek tad, kad tā nepieciešama klientam, ne otrādi. Sarūk darījumu skaits pēc tiešās pārdošanas no pārdevēja, bet tas, kas jāņem vērā, ka pārdevēja uzdevums ir būt klātesošam savam klientam  – informējot un izglītojot par savu preci/pakalpojumu, lai brīdī, kad klientam rodas vajadzība, pirmā izvēle ir tieši pie jums. Īsāk sakot, klienta – pārdevēja attiecībām ir jābūt regulārām un rūpīgām, lai pie vajadzības, klients izvēlas tieši jūsu pakalpojumu. !

! BET ATCERIES: brīdī, kad klients vēršas pie Tevis, Tavam servisam ir jābūt izcilam, lai attaisnotu iepriekš veiktās darbības.

WIN PADOMI, KO VĒRTS ŅEMT VĒRĀ IKVIENAM PĀRDEVĒJAM

PĀRDEVĒJA JAUNĀS DARBĪBAS DIGITĀLAJĀ LAIKMETĀ

  • Nokļūsti cilvēka «iekšējā Google» whatsapp, epasti, sociālie tīkli
  • Nodemonstrē ātrumu – sniedzot to, ko klients vēlas tieši šobrīd, izmantojot pareizo komunikācijas formu
  • Palielini klienta kontroles un «pašapkalpošanās» sajūtu
  • Automatizē servisu – atgādinājumi, automātiskās atbildesEsi fleksibls hibrīda komunikācijai
  • Pārzini produktu augstā līmenī
  • Izmanto gudri un uzmanīgi CRM pieejamos datus
  • Pielieto un apgūsti mākslīgā intelekta rīkus

LABA PĀRDEVĒJA NEMAINĪGĀS VĒRTĪBAS

  • Nopelni naudu līdz 12:00, plāno savu dienu
  • Esi profesionāls un ātrs
  • Pēc tikšanās nosūti klientam statusa kopsavilkumu
  • Neaizmirsti divu soļu pārdošanu un pieklājīgu «follow up»
  • Izrādi savu vēlmi palīdzēt klientam
  • Veic +1 darbību attiecībā pret sevi, konkurentiem un klientu
  • Atceries – pozitīva attieksme un ātrums kompensē kļūdas

Mēs ticam, ka pārdošana var būt ētiska uz klientu orientēta un vienlaicīgi rezultatīva, un peļņu nesoša. Līdzīgi kā sportā, mēs koncentrējamies uz mūsu kontrolējamām darbībām. Tāpat ticam, ka pārdošanas spējas var attīstīt. Ja vēlies uzlabot savas vai kolēģu pārdošanas prasmes, ielūkojies WIN partners pārdošanas prasmju uzlabošanas programmās šeit.

Vēlies saņemt mācību piedāvājumu savam uzņēmumam?

Pieteikties