Management Vitamins | WIN partners

Pasākums vadītāju un komandas izaugsmei RESTART

Aicinām uz pasākumu, kurā diskutēsim par praktiskiem instrumentiem un metodēm, lai nodrošinātu līdzsvaru starp komandas virzīšanu uz rezultātu un rūpēm par darbinieku labbūtību

4. oktobrī notika klātienes pasākums vadītāju un komandas izaugsmei RESTART, kuru veltījām tēmai “Vadītāja dilemma: starp efektivitāti un komandas labbūtību”. Pirms pandēmijas šī regulāra satikšanās klātienē noritēja zem nosaukuma Management Vitamins, taču šogad esam nolēmuši atsvaidzināt pasākuma konceptu, kam līdzi nāca arī jauns nosaukums.

Pasākumā dalībnieki apguva praktiskus instrumentus un metodes, kas var palīdzēt rast līdzsvaru starp komandas virzīšanu uz rezultātu un rūpēm par darbinieku labsajūtu un emocionālo drošību komandā.

PASĀKUMA FOTOGALERIJA

Pasākuma programma:

moderatore: Aija Medne

12.00 – 13.00 | Bez rezultāta nebūs labbūtības (prezentācija)
Aldis Zauls, WIN partners komandas attīstības treneris

  • pozitīvas emocijas un rezultāti  – jebkuras komandas darba pamats
  • jaunumi mērķu un mērījumu pasaulē, jeb iekļauj emocijas pie mērķiem
  • kā runāt par “skaitļiem”, kad darbinieks vēlas, lai parunā par viņa sajūtām?

13.00 – 13.30 | Kas motivē komandu: mērķi vai emocijas? (prezentācija)
Aleksandrs Samoilovs, triju Olimpisko spēļu dalībnieks, Eiropas čempions

  • motivācija kā svarīgākais dzinējs personības izaugsmē
  • kur smelties enerģiju un kā izvairīties no izdegšanas?
  • mēs esam tik spēcīgi, cik spēcīga ir mūsu komanda

13.30 – 14.00 | Kafijas pauze

14.00 – 14.45 | Kad ar motivāciju vairs nepietiek. Kā noturēt darbinieku produktivitāti mainīgajos darba apstākļos? (prezentācija)
Māris Simanovičs, AS Eco Baltia valdes priekšsēdētājs

  • izmaiņas darba vidē pēdējo divu gadu laikā un to sekas šodien
  • digitālie risinājumi, kas ļauj darbiniekam būt elastīgiem un ikdienas darba pienākumus veikt attālināti
  • darbinieku labbūtība un tās ietekme uz komandas garu, produktivitāti un kopējiem biznesa mērķiem

14.45 – 15.30 | Psiholoģiski drošas vides veidošana komandā: 3 glābšanas riņķi, kas palīdz pārmaiņās
Aija Iesalniece, WIN partners komunikācijas un vadības prasmju trenere

  • negaidītas pārmaiņas: kā mazināt darbinieka trauksmi un pretestību?
  • kā mainīt domāšanas veidu un ieraudzīt iespējas pārmaiņu laikā?
  • kā vadīt komandu pārmaiņās, kurām es nepiekrītu?
  • psiholoģiski droša vide sarunā: pamats darbinieka pozitīvai iesaistei pārmaiņās

15.30 – 16.00 | Kafijas pauze

16.00 – 16.40 | Krīze. Ko darīt, kad nedrīkst darīt? (prezentācija)
Jānis Vimba, Latvijas Nacionālā teātra direktors

  • Viss! Pasaule apstājusies – tās ir beigas!
  • Hei, ir ideja! Pamēģinam?
  • Cik ilgi?

16.40 – 17.00 | Noslēguma atziņas

17.00 – 18.00 | Sarunas pie vīna & uzkodām

Pasākums notika Park Inn by Radisson Riga Valdemara.