Jolanta Derkevica-Pilskunga

Jolanta Derkevica-Pilskunga

integrētās mārketinga komunikācijas trenere
linkedin
Valodas:

Jolanta Derkevica-Pilskunga ir augsti kvalificēta komunikācijas un mārketinga eksperte ar teju 20 gadu pieredzi nozarē. Viņa ir integrētās mārketinga komunikācijas aģentūras JDP Integrated Communications radītāja un vadītāja, kas piedāvā risinājumus vietējo un starptautisko zīmolu komunikācijā. Jolanta aktīvi darbojas kā komunikācijas eksperte starptautiskos projektos, uzņēmumos un pašvaldībās, izstrādājot integrētās mārketinga komunikācijas stratēģijas.

Izglītība un zinātniskā darbība

  • doktora grāds (Ph.D.) plašsaziņas līdzekļu un komunikācijas zinātnē
  • divi maģistra grādi – sabiedrības vadībā un izglītības darba vadībā, kā arī jurista palīga kvalifikācija
  • monogrāfijas “Domino Effect in Risk and Crisis Communication. Management and legal aspects” (2021) autore un grāmatas “[Vieta grāmatas nosaukumam]. Komunikācija” (2023) līdzautore
  • Jolanta aktīvi iesaistās zinātniskajā darbībā un mācībspēka darbā – viņa ir Biznesa augstskolas Turība mārketinga un komunikācijas kursu docente un doktora studiju programmas “Komunikācijas vadība” direktore

Profesionālā darbība un eksperta loma

Jolanta ir guvusi plašu pieredzi kā radio ētera personība un reklāmas un mārketinga vadītāja. Viņa ir piedalījusies vairākos starptautiskos projektos, tostarp bijusi žūrijas locekle Quadriga University of Applied Sciences organizētajos konkursos “Digital Communication Awards 2023 un 2024. Kā arī uzstājusies konferencē “Marketing Shake 2021”.

Dalība organizācijās un asociācijās

  • Latvijas Asociācijas sabiedrisko attiecību profesionāļiem (LASAP) valdes locekle un mentore
  • Latvijas Mārketinga profesionāļu asociācijas (LMPA) biedre
  • BNI Vivaldi biedre un bijusī viceprezidente izaugsmes jautājumos, BNI Jufess direktore
  • Latvijas Zinātņu akadēmijas Mediju un komunikācijas nozares terminoloģijas apakškomisijas dalībniece

Ietekme uz profesijas attīstību

Aktīvi līdzdarbojas profesijas attīstībā, tostarp stratēģiskās komunikācijas vadītāja standarta izstrādē, kā arī darbojusies LZA Mediju un komunikācijas nozares terminoloģijas apakškomisijā.

Viņa ir ieguvusi plašu atzinību par savu darbu un dalās ar zināšanām, vadot mācības un mentorējot jaunos profesionāļus.

Viņas zināšanas, pieredze un aizrautība ar komunikāciju padara viņu par ietekmīgu un iedvesmojošu līderi savā nozarē.