Lāsma Poļikeviča
Strādājusi airBaltic meitas uzņēmumā “Loyalty Services”, sadarbojoties ar tādiem uzņēmumiem kā Euronics, Lux Express u.c.
Nozaru pieredze:
Izglītība:
Papildus:
Visbiežāk klienti Lāsmu raksturo ar vārdiem – miers un iedvesma. Lāsma apmācībās izmanto uz klientu centrētu pieeju un koučinga domāšanu, iesaistot dalībniekus caur praktiskiem uzdevumiem un refleksijas aktivitātēm, tādējādi atklājot katram pašam sev nozīmīgas atziņas un nostiprinot iegūto ilgtermiņā.
3 vārdi, kas vislabāk raksturo Tavu mācību stilu:
3 grāmatas, ko iesaki:
“Profesionālā izdegšana” – Marija Ābeltiņa
Ātrajā dzīves ritmā ir svarīgi vadīt stresu un preventīvi parūpēties par savu labbūtību, neiekrītot izdegšanas slazdos. Tomēr arī saskaroties ar izdegšanu, ir iespējami risinājumi. Šī grāmata vairo gan izpratni par izdegšanu, gan piedāvā praktiskus instrumentus darbiniekiem un vadītājiem.
“…tomēr teikt dzīvei jā.” – Viktors E.Frankls
Šī grāmata ļauj paskatīties uz savu dzīvi no plašāka skatu punkta, pārdomājot, kas ir dzīves jēga un kā attiecamies pret grūtībām. Autora atziņās rodams vieglums un atbildība izvēlēties, kas tiek nodota katra paša rokās, veidojot sevi ne tikai par labāku darbinieku un līderi, bet arī cilvēku kopumā.
“ Tavs iekšējais bērns grib atrast mājas” – Stefānija Štāla
Ir daudz mierīgāk dzīvot tagadnē un domāt par nākotni, ja esam sakārtojuši attiecības ar pagātni. Šī grāmata ļauj ieraudzīt, izzināt un pieņemt savas ēnas puses, lai stiprinātu sevi un veidotu veiksmīgākas attiecības ar citiem cilvēkiem jebkurā dzīves jomā.
Kāda ir WIN-WIN situācija?
Tāda, kas balstīta kopējā izpratnē par svarīgo un vērtībās, gūstot abpusēju gandarījumu un prieku pat tad, ja sākotnēji šķietami ir bijis jāpiekāpjas.
Kāds ir perfekts mācību dalībnieks?
Klātesošs, atvērts, gatavs iesaistīties un jaunā gaismā ieraudzīt arī labi zināmo.
Klausies izglītojoši motivējošas sarunas ar WIN treneriem par darba vidi un personīgo izaugsmi Spotify platformā:
Valters Gražulis un Lāsma Poļikeviča: Viltvārža sindroms