Virtuālā pārdošana

Iedrošināsim Tavus pārdevējus tikties ar klientu virtuāli. Iemācīsim digitālās biznesa komunikācijas knifus un paņēmienus klientu uzrunāšanai un pārliecināšanai attālināti

mācības piemērotas pārdošanas vadītājiem un pārdevējiem

ieteicamais dalībniekus skaits grupā – 10 cilvēki

praktiskie uzdevumi veido 70% no programmas satura

mācību ilgums: attālināti 3,5h x 4, klātienē 6h x 2

programmu var apgūt arī tiešsaistē

Kādās situācijās iesakām Virtuālās pārdošanas programmu?

  • pārdevēji nevēlas tikties ar klientu attālināti
  • pārdošanas komandai trūkst zināšanu un iemaņu attālinātam darbam ar klientu

Par ko ir Virtuālās pārdošanas programma?

Virtuālās pārdošanas programma palīdz uzsākt un attīstīt klientu attiecības tiešsaistē. Dalībnieki iemācās uzrunāt klientus online vidē, gatavoties tiešsaistes sarunām, izzināt klienta vajadzības un pārliecināt viņu par darījuma ieguvumiem. Papildus programmas dalībnieki iegūst tehniskās iemaņas virtuālo tikšanās platformu lietošanā. Programma palīdz rast atbildes uz šādiem jautājumiem:

  • kā panākt, lai virtuālās klientu tikšanās kļūtu par pārdošanas komandas ikdienu?
  • kā pārliecināt klientu satikties virtuāli?
  • kā sagatavoties online sarunai ar klientu?
  • kādi ir small talk principi digitālajā vidē?
  • kā izzināt klienta vajadzības tiešsaistē?
  • kā tikt galā ar klienta iebildumiem?
  • kā novērtēt virtuālās sarunas rezultātu?

Programmā ir paredzēti praktiskie uzdevumi  – dalībnieki tiekas ar  reālu klientu attālināti un vēlāk izvērtē sarunas rezultātu un iespējamos uzlabojumus. Mācību laikā vadītājiem tiek organizētas atsevišķas sesijas, lai kopā ar treneri izrunātu izaicinājumus, ieviešot virtuālās klientu tikšanās praksē un pirmos rezultātus.

2021. gadā palīdzējām ieviest attālinātās tikšanās RUUKKI komandas darba ikdienā. Uzzini, kā mums gāja.

Ko iegūst programmas dalībnieki?

  • zināšanas un iemaņas komunikācijai ar klientu digitālajā vidē
  • pārliecību par sevi un motivāciju

Ko iegūst uzņēmums?

  • jaunus klientus
  • pārliecinošu pārdošanas komandu
  • iespēju turpināt darbību arī pandēmijas ierobežojumu laikā