mācības paredzētas darbiniekiem, kuri ikdienā komunicē ar klientiem un sadarbības partneriem, piemēram, pārdošanas un klientu apkalpošanas speciālisti, sabiedrisko attiecību speciālisti
optimālais dalībnieku skaits: 10 darbinieki
70% no programmas satura veido praktiskie uzdevumi
mācību ilgums: tiešsaistē 3,5h x 4, klātienē 7h x 2
programma pieejama klātienē un tiešsaistē
Programmas mērķis ir iedot dalībniekiem izpratni par personīgā tēla lomu uzņēmuma reputācijas veidošanā un viņu profesionālajā attīstībā. Mācībās runāsim par iespējām, ko darbinieki var izmantot profesionāli mijiedarbojoties ar organizāciju, lai palīdzētu organizācijai stiprināt reputāciju un sasniegtu savus karjeras mērķus.
Programma sniedz atbildes uz šādiem jautājumiem:
Mācībās ir paredzēti praktiskie uzdevumi un piemēru analīze, kā arī divi mājasdarbi. Programmas noslēgumā katram dalībniekam ir skaidrs rīcības plāns sava darbinieka tēla attīstībai.