mācības paredzētas pārdošanas konsultantiem un klientu apkalpošanas speciālistiem
ieteicamais dalībniekus skaits grupā – 10 cilvēki
mācību ilgums: attālināti 3,5h x 4, klātienē 6h x 2
programmā iekļauti 8 praktiski uzdevumi
DiSC teoriju radīja Dr. William Marston no Kolumbijas Universitātes. Viņš iedalīja četrus personības jeb uzvedības tipus: dominējošais, ietekmējošais, līdzsvarotais un apdomīgais (no angļu Dominance, Influence, Steadiness, Conscientiousness).
Programma DiSC®modelis pārdošanas komandai ir mācības pārdošanas komandai par četriem cilvēku uzvedības modeļiem un to kombinācijām. Dalībnieki iemācās izprast citu uzvedību un pielāgoties tai, lai panāktu vēlamo rezultātu, piemēram, veiksmīgi noslēgt biznesa pārrunas vai darījumu, uzlabot klientu apkalpošanu.
Pirms mācībām dalībnieki aizpilda anketu, lai noskaidrotu savu profilu atbilstoši DiSC® modelim. Piedāvājām divas dalībnieku novērtēšanas iespējas.
Pirms mācībām dalībnieki aizpilda novērtēšanas anketas, kuras vēlāk apkopo un izanalizē WIN partners treneris. Katrs dalībnieks saņem sava profila aprakstu. Treneris pielāgo mācību programmu dalībnieku rezultātiem, piemēklējot atbilstošākus piemērus un attīstības uzdevumus.
Kādas ir DiSC Classic priekšrocības?
Novērtējuma soļi:
Catalyst™ – ir interaktīva apmācību platforma, kas palīdzēs labāk izprast savu un kolēģu uzvedību, uzlabot organizācijas kultūru un savstarpējas attiecības.
Kādas ir platformas priekšrocības?
Pamata modulim ir iespēja pievienot:
Novērtējuma soļi:
Mācībās paredzēti 8 praktiski uzdevumi, kas ļauj dalībniekiem jau treniņa laikā izmantot gūtās zināšanas, modelējot darba situācijas.