mācības paredzētas klientu apkalpošanas un pārdošanas speciālistiem, mārketinga speciālistiem, projektu vadītājiem
optimālais dalībnieku skaits: 12 – 14 cilvēki
50% no programmas satura veido praktiskie uzdevumi
mācību ilgums: 2h klātienē
Pārdošanas sagatavošanas procesā bieži tiek izlaists svarīgs posms – vajadzību izpēte. Nepilnīga 1.-4.punkta izpilde (sk. attēlu zemāk) palielina klienta šaubas un iebildumu skaitu. Iepriekšējā izpēte ne tikai ietver tehniskās prasības, bet arī uzņēmuma specifisko vajadzību izzināšanu, kas būtiski ietekmē sarunu gaitu. Rūpīgi veikta izpēte ļauj novērst papildu iebildumus un jautājumus, padarot pārdošanas procesu efektīvāku un veicinot veiksmīgu darījumu noslēgšanu, kas turpmāk rezultējas ilgtermiņa sadarbībā.
Dalībnieki pēc šīs programmas būs ieguvuši paplašinātas zināšanas un prasmes, lai veiksmīgi strādātu ar klientiem, izprotot viņu vajadzības, argumentējot produktu/pakalpojumu vērtību un efektīvi risinot iebildumus.
Mācības pielāgojam tieši jūsu nozares vajadzībām un specifikai, piemeklējot īpašu pieeju, iesaistot dalībniekus diskusijās, simulācijās un praktiskos uzdevumos, lai nodrošinātu labāku prasmju apgūšanu un pielietošanu reālajā darbības vidē.